درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:25   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40517صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 مهر 1398 - 12:54
بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند
نشست، گفتگو و تبادل نظر، پیرامون مسائل و مشکلات، خصوصا مشکلات مرتبط با بانوان فعال در روابط عمومی ها می تواند گره گشای حل موانع آنها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست، گفتگو و تبادل نظر، پیرامون مسائل و مشکلات، خصوصا مشکلات مرتبط با بانوان فعال در روابط عمومیها می تواند گره گشای حل موانع آنها باشد.

به گزارش هرمزگان امروز: فاطمه رکن الدینی در نشستی صمیمی با بانوان مدیر روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان برگزار شد بیان کرد: از طریق شورای هماهنگی روابط عمومی های استان پیگیرسختی کار و در زمره قراردادن این حرفه جزء مشاغل سخت و زیان آور هستیم و در کشور نیز اقداماتی در حال انجام است که ما نیز به این کمپین خواهیم پرداخت و از طریق نمایندگان محترم پیگیری لازم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: حضور زنان در روابط عمومی ها نشانگر توان مضاعف، مسوولیت پذیری، قدرت، خودباوری و توانمندی زنان است و یکی از کارهای پراسترس و پر دغدغه ای بوده که اقدامات در این حوزه کمتر به چشم می آید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان برگزاری اینگونه نشست و دورهمی دوستانه را ضروری دانست و بیان کرد: این نشست های صمیمی باعث ایجاد همدلی، وحدت و انسجام بیشتر بانوان و گفتگو و تبادل نظر پیرامون حل مسائل و مشکلات در حوزه زنان خواهد بود.

رکن الدینی در ادامه گفت: حضور زنان در راس روابط عمومی ها در بخش های مختلف دولتی و سازمان ها ، نشان دهنده توانمندی بانوان است و مدیریت آنان در روابط عمومی دستگاه ها و شرکتهای شاخصی مثل اداره کل کار،حمل و نقل و راهداری، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد، جهاددانشگاهی، منابع طبیعی ،شورای شهر، توزیع برق، ثبت احوال، نفت ستاره و حدود ۵۰ دستگاه و شرکت دیگر مصداق این ادعاست.

وی با بیان اینکه باید پدیده فضای مجازی را با همه چالشهایش بپذیریم تاکید کرد: آموزش چگونگی رویارویی با این پدیده می تواند به ما در اطلاع رسانی و مقابله با تاثیرات مخرب آن کمک کند و طبق رایزنی با جهاد دانشگاهی این نهاد ظرفیت مناسبی برای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز دارد که کلاس هایی فیلم سازی با موبایل، و همچنین براساس تفاهمنامه ای، دوره های آموزشی با اعطای مدرک فنی و حرفه ای استان و ارایه تخفیف ویژه در آستانه برگزاری است.

رکن الدینی یادآور شد: استاندار هرمزگان نیز از روابط عمومی دستگاه ها انتظار بیشتری در خصوص اطلاع رسانی خدمات دولت دارند و در این راستا همواره در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در بخش اطلاع رسانی تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه آموزش ابزارهای نوین الزامی و مورد تاکید ایشان است، ابراز امیدواری کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها با شرکت در این دوره ها بتوانند به بهبود اطلاع رسانی مدیران دستگاه های خود کمک شایانی کنند و رضایت مردم را جلب کنند.

برگزاری دوره های آموزشی ارتقا سطح علمی برای بانوان مدیر روابط عمومی ها
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت : دوره های آموزشی ارتقاء سطح علمی برای مدیران بانوان روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

مریم یگانه در نشست صمیمی که با مدیران زن روابط عمومی ها و با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد گفت: مهمترین عنصر خانواده و جامعه زنان هستند و آموزش برای بالا بردن ارتقاء سطح دانش علمی می تواند راهکار مناسبی برای حل بعضی از مسائل باشد.

وی با تأکید بر اینکه زنان باید مطالبه گری را بیاموزند و مطالبه گر باشند بیان کرد: زنان باید مطالبه گر باشند و مطالبه گری را فرا بگیرند تا نقش آنها و اهمیت حضور آنها در چه در محیط کار و چه کانون گرم خانواده ملموس تر دیده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده های استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه زن نقش بسیار مهمی در خانواده بر عهده داشته است ادامه داد: اگر در مباحث نشاط اجتماعی ، مشکلات و معضلات آن در خصوص بانوان نیاز به کمک و همراهی ما باشد ما برای یاری رساندن به شما در کنار شما هستیم.

یگانه با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم ،برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی است بیان کرد: در ارتقای سطح جنبه های فردی و اجتماعی بانوان ، کارگاهی در خصوص مهارت اجتماعی برای فرزندان که دوره آموزشی این کارگاه هشت ماهه است فعال خواهد شد.

گفتنی است؛ در این هم اندیشی مشکلات عمومی روابط عمومی ها از جمله کمبود اعتبارات، جایگاه و چارت نامناسب روابط عمومی ها، کمبود نیروی انسانی، نیاز به آموزش، عدم درک صحیح برخی مدیران از روابط عمومی، مشکلات فضای مجازی، سختی کار توسط مدیران روابط عمومی مطرح شد.

همچنین مسایل اختصاصی بانوان از قبیل نیاز به محلی جهت نگهداری کودکان کارکنان در روز پنجشنبه ها در ادارت، توجه به آموزشهای روانشناسی و درک مدیران نسبت به کارکنان زن، مسایل اجتماعی و خانوادگی بانوان شاغل در روابط عمومی ها، دورکاری و یا تعطیلی پنجشنبه ها و … مطرح و مقرر شد مسایل توسط حوزه روابط عمومی و اداره کل امور بانوان پیگیری شود.

در پایان مقرر شد برنامه ریزی این دورهمی ها انجام و مستمر برگزار و نتیجه مصوبات جلسات گذشته اعلام شود.ها دارد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد