درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 16:32   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40507صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1398 - 08:02
آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟
ارزش افزایشی اعتبار، معرف خوبی برای روابط عمومی و متخصصان ارتباطات یک شرکت است. با این حال، اگرچه مدیریت شهرت با ارزش است، اما همیشه به خوبی درک نشده است و اغلب با مدیریت بحران اشتباه گرفته می شود، این در حالی است که این دو با هم همپوشانی دارند اما مجزا هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارزش افزایشی اعتبار، معرف خوبی برای روابط عمومی و متخصصان ارتباطات یک شرکت است. با این حال، اگرچه مدیریت شهرت با ارزش است، اما همیشه به خوبی درک نشده است و اغلب با مدیریت بحران اشتباه گرفته می شود، این در حالی است که این دو با هم همپوشانی دارند اما مجزا هستند.

 

مدیریت بحران شامل پاسخگویی به یک رویداد تند و ناگهانی است که بر شهرت تأثیر منفی می گذارد. برای نمونه: شرکت هواپیمایی فیاسکو ایالات متحده در ۲۰۱۷ با مشکلی روبرو شد که در آن مسافری با خشونت صتدلی خود را ترک کرد. طبق تحقیقاتی که توسط موسسه تحقیقاتی B2B با نام کلاچ دات کو انجام شد، نشان داد در واقع طوفان روابط عمومی که به طور گسترده منتشر شده بود، باعث شده تا برخی نسبت تبلیغات این شرکت احساس امنیت کمتری داشته باشند. حتی هفت ماه بعد از آن اتفاق نیز حدود ۳۰ درصد از مصرف کنندگان گفتند که با این شرکت هواپیمایی سفر نخواهند کرد. واکنش کند این شرکت هواپیمایی و در ابتدا مدیریت ضعیف بحران آن باعث افزایش خسارات شد، گرچه قیمت سهام آن دوباره بالا رفت.


از طرف دیگر ، مدیریت اعتبار (شهرت) معتبرتر از آتش نشانی است که ویژگی مدیریت بحران را نشان می دهد. این می تواند به یک سازمان در شرایط بحرانی کمک کند زیرا شهرتی که درآمد خوبی دارد مانند سرمایه ای در بانک است. این بدان معناست که مأموریت شهرت داخلی به عهده مدیر ارشد ارتباطات است. با این حال ، مدیریت شهرت همیشه بر عهده مدیر ارشد اجرایی نیست.

 

درک مخاطبان مهم است
ارتباط بین ارتباطات و مدیریت شهرت به این معنی است که کارگزاران روابط عمومی باید مهارت های جدید و حتی کارکردهایی را به کار گیرند. یکی از این موارد تحقیقات بیشتر است. همه افراد روابط عمومی درک درستی از تحقیقات بازار ندارند. برخی از آنها فکر می کنند که این تحقیق به عنوان ابزاری برای اندازه گیری نرخ سود سرمایه است، اما با استفاده از آن می توانند به بینش های ارزشمندی در مورد ذینفعان و درک مخاطبان دست پیدا کنند. نظارت و اندازه گیری شهرت بدون این اطلاعات اساسی امری غیرممکن است.


مدیریت اعتبار، مدیریتی خطرپذیر است
ما با ادراک سروکار داریم که یک دارایی نامشهود است. افراد روابط عمومی معمولاً تمایل دارند تا با ویژگی های نامشهود و خصوصیاتی که سخت اندازه گیری می شوند، راحت برخورد کنند. با این حال افرادی که در ارتباطات آموزش دیده اند، ممکن است فاقد درک خطرپذیری سازمانی و مسائل مربوط به انطباق با مشکلات بسیاری از شرکت ها باشند...


دسترسی مدیریت ارشد یا سطح C بسیار مهم است
در اینجا دسترسی به مدیریت ارشد کاملاً مهم است. خبر خوب برای ارتباطات شرکت ها این است که این عملکرد در چند سال گذشته افزایش یافته است. مطابق با مطالعه ای که توسط انجمن آرتور پیج انجام شده است؛ با توجه به اینکه نقش ارتباطات بسیار مهم تر و پیچیده تر شده است، مدیر عاملان نیز اهمیت بیشتری به نقش مدیر اجرایی می دهند. این گزارش که مبتنی بر داده های بدست آمده از مصاحبه با ۳۱ مدیرعامل در شرکت هایی است که بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد دارند، نشان می دهد که مدیران عامل انتظارات را برای نقش مدیر اجرایی ارتباطات گسترش داده اند. با این حال، تنها ۳۹ درصد از این مدیران اجرایی به مدیرعامل گزارش می دهند.


آیا مدیر اجرایی می تواند با قدرت و صحت صبحت کند و بر صحبت های خود تکیه کند؟
برای اینکه مسئولان ارشد ارتباطات به نقش مدیریت شهرت بپردازند، آنها نیاز به توجه و احترام مدیرعامل دارند؟ مهمتر از همه اینکه یک کارگزار مؤثر مدیریت شهرت باید این صلاحیت و جسارت را داشته باشد که به گارگزاران ارشد آنچه را که ممکن است مایل به شنیدن آن نباشند را بگوید. آنها باید نشانه های خطرپذیری را درک کنند و در ارایه مشاوره و ترغیب به تغییر اقدام نمایند. همه مسئولان ارتباطات این مهارت و مهارت تاثیرگذاری و قدرت را ندارند. اما کسانی که این کار را انجام می دهند، برای هر سازمانی دارایی ارزشمندی خواهند بود.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: دوروتی کرنشاو

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود