درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 17:05   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40504صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 25 مهر 1398 - 01:15
نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است
صنعت روابط عمومی در پاسخ به فناوری جدید، گسترش کانالهای جدید ارتباطی و استفاده بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها با باقی ماندن دیجیتال به عنوان اصلی ترین عامل رشد صنعت روابط عمومی، تغییراتی را تجربه کرده است. با این حال، شرکت های روابط عمومی با کمبود منابع برای تأمین نیازهای رو به رشد استعدادهای متنوع در رسانه ها، با یک بحران استعدادی روبروست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته شرکت بروی، بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است، به طوری که حدود ۷۰ درصد آژانس های روابط عمومی خدمات گسترده ای را ارایه می دهند. این خدمات شامل روابط رسانه ای، خدمات مدیریت بحران، خدمات لابی و مدیریت رویدادها به همراه خدمات بازاریابی برند می باشد و به همین دلیل خریداران یک پایگاه بزرگ عرضه دارند.


اروپای غربی، آمریکای شمالی و برخی از قسمت های اپک مانند استرالیا، ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور از بلوغ بازار بالایی برخوردار هستند. مهمترین چالش بازارهای روابط عمومی اروپا و آمریکای شمالی یافتن و حفظ استعدادهای مهم در زمانی است که نیاز به استعداد برای مدیریت مناطق تخصصی مانند روابط عمومی دیجیتال در حال افزایش دارند.


صنعت روابط عمومی در پاسخ به فناوری جدید، گسترش کانالهای جدید ارتباطی و استفاده بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها با باقی ماندن دیجیتال به عنوان اصلی ترین عامل رشد صنعت روابط عمومی، تغییراتی را تجربه کرده است. با این حال، شرکت های روابط عمومی با کمبود منابع برای تأمین نیازهای رو به رشد استعدادهای متنوع در رسانه ها، با یک بحران استعدادی روبروست...


یافته های کلیدی
• فعالیت های روابط عمومی از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مهمترین روندی است که به دلیل افزایش نفوذ موبایل و اینترنت در بازارهای پیشرفته دیده می شوند.


• فرصت های کلیدی صرفه جویی در هزینه در بازار روابط عمومی از طریق روابط عمومی دیجیتال، تعامل مستقیم با فروشندگان شخص ثالث، ادغام آژانس، پرداخت ساعت مذاکره با نرخ ساعتی و تمدید مدت است.


• خریداران می توانند به جستجوی بسته های خدمات و تعامل با آژانس های برتر جهانی، یا مدیریت موضوعات تفکیک نشدنی و امور عمومی و همکاری با آژانس های محلی برای این خدمات بپردازند.


• به منظور ایجاد محتوا با حجم بالا که در بیشتر نشریات تجاری قرار می گیرد، بازاریابان باید به یادگیری هوش مصنوعی نگاه کنند که به دستگاه ها اجازه می دهد تا محتوا را با کیفیتی مشابه انسان تولید و منتشر کنند...


• یافتن و حفظ استعداد به عنوان بزرگترین چالش برای آژانس های روابط عمومی رتبه بندی شده است و منجر به افزایش حقوق پرسنل روابط عمومی برای حفظ آنها می شود. بر این اساس، هزینه های آژانس تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا سهم استعداد در کل هزینه آژانس ۶۰ درصد است.


منبع: https://www.prnewswire.com
نویسنده: دبوباتا همبرام

مترجم: مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود