درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 16:27   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40503صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 25 مهر 1398 - 00:39
تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی
نهاد موسوم به بنیاد اینترنت یک بررسی آماری در این زمینه انجام داده که نشان می‌دهد ۴۶ درصد کاربران اینترنتی شرکت کننده در این بررسی اظهار کرده‌اند که از این بابت احساس نگرانی می‌کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهاد موسوم به بنیاد اینترنت یک بررسی آماری در این زمینه انجام داده که نشان می‌دهد ۴۶ درصد کاربران اینترنتی شرکت کننده در این بررسی اظهار کرده‌اند که از این بابت احساس نگرانی می‌کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از رادیو سوئد،  بنیاد اینترنت سازمان مستقلی است که هر سال یک بررسی آماری با عنوان " اینترنت و سوئدی‌ها" انجام می‌دهد. در بررسی آماری سال جاری ۲۷۰۰ تن شرکت داشته‌اند.
 
 مونس یوناسون، مسئول راهبردی بنیاد اینترنت در این زمینه می‌گوید که مشاهده می‌شود که نگرانی از نظارت و تجاوز شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و فیسبوک در پنج سال گذشته پیوسته افزایش یافته است.
 
 مونس یوناسون این نگرانی فزاینده را از جمله ناشی از برخی رویدادها می‌داند که نشان دادند اطلاعات شخصی و خصوصی افشا شده و از این اطلاعات در مورد اشخاص استفاده‌های نادرستی در این شرکت‌ها شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود