درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40470صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 26 مهر 1398 - 11:57
پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت
بورسون گفت: "روابط عمومی می تواند سه کار را انجام دهد که با عقاید سر و کار دارد." وی گفت: "شما می توانید عقیده ای را ایجاد کنید که اکنون وجود ندارد. همچنین می توانید از روابط عمومی برای تغییر عقیده استفاده کنید. سومین کاری که می تواند انجام دهد تقویت یک عقیده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| مایکل نیوزوم |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هارولد بورسون، فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی و پیشگام روابط عمومی، تجارب شغلی خود را با دانشجویان Ole Miss در سالن مرکز Overby به اشتراک گذاشت.
 
 هارولد بورسون، فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی در سال ۱۹۴۰ معروف به "پدر روابط عمومی"، روز چهارشنبه (۳ اکتبر) با دانش آموختگان این دانشگاه دیدار کرد و آنچه را که در طول کار برجسته اش به عنوان محرمانه برای برخی از قدرتمندترین مردم دنیا آموخته بود، به دانشجویان ارایه کرد.
 
 بورسون یکی از بومیان ممفیس، یک دانش آموز استثنایی بود، به حدی که در ۱۵ سالگی وارد Ole miss شد. وقتی ۱۹ ساله بود به عنوان مهندس جنگ در ارتش ایالات متحده خدمت کرد و در سال ۱۹۴۵، به عنوان خبرنگار در شبکه نیروهای نظامی آمریکایی کار می کرد و پس از جنگ جهانی دوم نیز به پوشش محاکمات نورنبرگ مأمور شد.
 
 بورسون، که در هفته روابط عمومی به عنوان "شخصیت مهم روابط عمومی قرن بیستم" یاد شده است، شرکت روابط عمومی بورسون-مارستلر (Burson-Marsteller) را با بیل مارستلر در سال ۱۹۵۳ تأسیس کرد.
 
 وی در اتاق مملو از متخصصان بازاریابی و ارتباطات آینده در مرکز روزنامه نگاری و سیاست های جنوبی در اوربی (Overby) گفت که نوشتن برای موفقیت ضروری است و کار برای روزنامه هنوز بهترین آموزشی است که می توانید برای روابط عمومی داشته باشید.
 
 بورسون گفت: "روابط عمومی می تواند سه کار را انجام دهد که با عقاید سر و کار دارد." وی گفت: "شما می توانید عقیده ای را ایجاد کنید که اکنون وجود ندارد. همچنین می توانید از روابط عمومی برای تغییر عقیده استفاده کنید. سومین کاری که می تواند انجام دهد تقویت یک عقیده است. شما از زبان استفاده می کنید تا آن افکار را بدست آورید. فکر می کنم نوشتن برای این فرآیند کاملاً اساسی است."
 
 وی گفت که علاوه بر ارتباط کلامی خوب، توانایی نوشتن برای نمایش پیام شما در سکوهای روزنامه نگاری که یکی از اهداف اصلی هر فردی در تجارت تبلیغاتی است، بسیار مهم است.
 
 بورسون گفت: "شما یک پیام دارید و می خواهید کسانی در زمینه ارتباطات اعم از روزنامه ها، تلویزیون یا سیستم عامل های دیجیتال آن پیام را ارسال کنند." وی گفت: "برای اینکه آنها بخواهند این کار را انجام دهند، احتمالاً از یک جمله خوب نوشته شده تا بیانیه ای که به خوبی نوشته نشده باشد، استفاده می کنند."
 
 "هرکسی که وارد میدان می شود باید تلاش کند بهترین نویسنده ای باشد که می تواند."
 
 بورسون گفت کار تیمی نیز بسیار مهم است و نتایج یکی از بررسی های داخلی شرکت وی درباره افرادی که "به طور غیرقانونی قرداد آنها فسخ شده است" شواهد محکمی برای حمایت از این امر ارایه می دهد.
 
 "این به این دلیل نیست که آنها نویسندگان یا سخنگوهای خوبی نبودند. احتمالا به این دلیل بوده است که ۷۰ درصد از آنها نتوانستند به عنوان بخشی از تیم کار کنند. " وی گفت: "آنها می خواستند یک ستاره باشند و در کانون توجه قرار بگیرند، اما آنها نمی خواستند مسئولیت این کار را با دیگران که استعداد یا اطلاعات بیشتری نسبت به یک موضوع خاص دارند، به اشتراک بگذارند.
 
 "یکی از مدیرعامل های ما (جیم داولینگ) با این شعار کار می کند که سال هاست از آن استفاده می کنیم:" ما به فرد جایزه می دهیم، اما برای تیم جشن می گیریم. "کار کردن به عنوان یک عضو در یک تیم، اساسی ترین کیفیت ماست و ما در جستجوی چنین افرادی هستیم."
 
 در سال ۱۹۸۳، شرکت بورسون-مارستلر با داشتن دفتر مرکزی منطقه ای در نیویورک، سائوپائولو، هنگ کنگ و لندن، رسماً بزرگترین شرکت روابط عمومی جهان شد. شرکت او تعدادی حساب عمده را اداره کرد.
 
 شرکت بورسون به شرکت جانسون در پاسخ به مرگ ۸ نفر که در سال ۱۹۸۲ تایلنول (Tylenol) را لکه دار کرده بودند، کمک کرد. این شرکت مقصر نبود اما این مسئولیت را به عهده گرفت و محصول را از برند خارج کردکه ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشت و تبلیغات متوقف شد. نمایندگان شفافیت کاملی نشان دادند و خود را برای همیشه آماده پاسخگویی کردند.
 
 پاسخ به پرونده شرکت جانسون باعث شد تا اعتبار بورسون به ایجاد الگوی مدیریت بحران اعتبار منتهی گردد.
 
 دولت انگلیس در حین اپیدمی بیماری جنون گاوی، از بورسون-مارستلر کمک گرفت. این شرکت همچنین در موضوعاتی همچون پس از غرق شدن مخزن نفتی Torrey Canyon ، BPشرکت نفت و گاز بریتانیا ، Union Carbide یک شرکت شیمیایی، کارخانه هسته ای در سه مایلی جزیره پس از فروپاشی مشهور در ۱۹۷۹ مشاوره داد.
 
 شرکت بورسون_مارستلر در سال ۲۰۱۸ با شرکت ارتباطات جهانی Cohn & Wolfe ادغام شد. نتیجه غول روابط عمومی Burson Cohn & Wolfe حدود ۴ هزار نفر را در سراسر جهان استخدام کرد.
 
 پسرش، مارک بورسون، استادیار آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دانشکده روزنامه نگاری و رسانه جدید است.
 
 هارولد بورسون هنوز کار می کند، سه روز در هفته را در یک دفتر ممفیس می گذراند. او همچنین در خانه نیز بسیار کار می کند. او دلیلی برای بازنشستگی نمی بیند. بورسون گفت: "هیچ کس به من نگفت که من باید متوقف شوم."
 
 رابین استریت، مدرس ارشد روزنامه نگاری که کلاسهای روابط عمومی را تدریس می کند در مرکز اوربی مرکز بحث را بر عهده داشت. دانش آموزان او اتاق را پر کردند و بعد از آن گفتند که از همکاری با بورسون و شنیدن داستانهای او لذت می برند و از خرد، فروتنی و انسانیت وی تحت تأثیر قرار گرفته اند.
 
 نیمو یانگ، یک ارتباطات گر بازاریابی جوان از مجتمع اوشن اسپرینگ، در حین گفتگو با عصبانیت یادداشت بر می داشت.
 
 یانگ گفت: "من فکر کردم خیلی جالب است که چگونه او گفت که نمی داند چه کار دیگری انجام خواهد داد." او گفت: "این آشکارا چیزی است که او دوست دارد و تنها به چک دستمزدی نمی اندیشد. این آشکارا چیزی است که او به آن علاقه مند است. او همیشه متعهد است. "
 
 کالا ریحان ، یک خبرنگار ارشد و روزنامه نگار از Blue Springs ، مجذوب فلسفه بورسون در مورد روابط با مشتری شد.
 
 ریحان گفت: "شما می توانید به روشی بگویید که او در مورد مشتریان و کارمندان خود صحبت کرده است، او شخصیت بسیار فروتنانه ای دارد." "خانم استریت درباره او می گوید، وی یک نوع شخصیت مشاور مهربانانه با مشتری خود دارد. قطعاً می توانید بگویید که او در آنجا برای مردم است و به آنها کمک می کند. او بسیار صمیمی بود.
 
 "کسی که به اندازه خودش بزرگ است، خودش را برای دیگران بزرگ نمی کند بلکه افراد زیر دست خود را برجسته می کند."
 
 الی کارد، کارشناس ارشد ارتباطات بازاریابی یکپارچه از آکسفورد، گفت که او از شنیدن درس های از چندین دهه کار در این صنعت لذت می برد.
 
 وی گفت: "خیلی جالب است که خانم استریت در کلاس ما درباره همه چیز صحبت می کند." "او فقط به ما می گوید هنگامی که (بورسون) برای اولین بار در روابط عمومی شروع به کار کرد، بیشتر کارفرمایان او را استخدام می کردند و به او می گفتند که چه کاری باید انجام دهد، اما اکنون روسا شما را استخدام می کنند و در مورد آنچه باید با شرکت آنها انجام دهید مشورت می کنند.
 
 وی گفت: "برای او جالب است که با ما در مورد چگونگی تحول روابط عمومی صحبت می کند و او هنوز هم بسیار دوست دارد که به کارش ادامه دهد."
 
 منبع: https://hottytoddy.com
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 
 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد