درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 08:12   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40455صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 21 مهر 1398 - 00:43
کنفرانس جهانی ارزش‌شناسی
کنفرانس جهانی ارزش‌شناسی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مه ۲۰۲۱ در مونترال برگزار می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کنفرانس جهانی ارزش‌شناسی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مه ۲۰۲۱ در مونترال برگزار می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از رسانه هدهد، ارزش‌شناسی یا عبارتی جامع برای اخلاق و زیبایی‌شناسی است یا اساس و بنیان این حوزه‌ها، و از این روی با نظریه ارزش‌ها و فرااخلاق مشابه است.
 
 ارزش‌شناسی عمدتا دو گونه از ارزش‌ها را مورد مطالعه قرار می‌دهد: اخلاق و زیبایی‌شناسی. اخلاق به بررسی مفاهیم «درست» و «خوب» در رفتار فردی و اجتماعی می‌پردازد. زیبایی‌شناسی به مطالعه�" مفاهیم «زیبایی» و «هارمونی» می‌پردازد.
 
 محور موضوعات شامل ارزش‌شناسی (آگزیولوژی)، تاریخ، مباحث آگزیولوژیکی در مطالعات ارتباطی، مطالعه فلسفی ارزش، اخلاق و زیبایی شناسی، نظریه ارزش، متا اخلاق، نظریه ارزش، قضاوت ارزش‌ها، سوالات و موضوعات اساسی، انواع خوبی‌ها، خوب، بهتر و بد، سؤالات سنتی، ارزش ذاتی، مونیسم و تکثرگرایی، ناسازگاری، ارزش‌های اخلاقی و اخلاق، ارزش‌های و ایدئولوژیک، ارزش‌های دینی و سیاسی، ارزش‌های اجتماعی، مقادیر زیبایی شناسی، تعارض و… است.
 
 مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.
 
 
 کمی درباره آگزیولوژی یا ارزش‌شناسی
 عینی بودن ارزشها سبب پیدایش میزانهایی که مورد پذیرش همگان باشد می شود. میزانهای تشخیص امور هنری با اعمال اخلاقی نیز جنبه عینی و عمومی دارند. به عبارت دیگر میزانها جدا از تمایلات افراد هستند و از روی آنها میتوان ارزش هنری یا اخلاقی امری را تعیین نمود.
 
 واژه آگزیولوژی (Axiology) که از زبان یونانی به معنی «ارزش‌شناسی» گرفته شده برای مطالعه تئوری عمومی ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تئوری شامل منشا و خاستگاه طبیعت، دسته‌بندی و جایگاه ارزش در جهان ماست. در این‌گونه مطالعات، اخلاق به مفهوم مطالعه ارزش‌ها در رفتار انسانی، و زیبایی‌شناسی به معنای مطالعه‌ی ارزش‌ها در واقعیت مربوط به زیبایی و هنر از حوزه‌های ویژه مطالعه در زمینه مفهوم وسیع ارزش‌هاست.
 
 بشر دائما خود را در برابر این سوال یافته است که چه نوع زندگی‌ای خوب است و چه رفتاری پسندیده و مطلوب بوده و چگونه باید درباره اعمال دیگران قضاوت کرد و ارزش‌یابی نظام‌ها و مناسبات اجتماعی و فرهنگی بر مبنای چه معیار و اصولی انجام می‌گیرد. در اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا یک سلسله ارزش‌ها و اصول و مبانی اخلاقی ثابتی وجود دارد که در همه حال بشود بر طبق آن‌ها رفتار کرد. اما قبل از طرح این سوالات باید به تعریف‌های مختلفی که درباره ارزش وجود دارد، پرداخته شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد