درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:23   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40451صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 مهر 1398 - 00:16
مسئول روابط عمومی نمایش‌ باید رازدار باشد
مدیر تولید نمایش «اورستیا»، گفت: دوستان رسانه‌ای که به عنوان روابط عمومی در نمایش‌های مختلف فعالیت می‌کند باید اصل اولیه رازداری را در نظر بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر تولید نمایش «اورستیا»، گفت: دوستان رسانه‌ای که به عنوان روابط عمومی در نمایش‌های مختلف فعالیت می‌کند باید اصل اولیه رازداری را در نظر بگیرند.

به گزارش شارا، وحید مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره اهمیت توجه حضور مسئولان روابط عمومی‌ در نمایش‌ها و کمک به بهتر دیدن شدن تئاترهای در صحنه، گفت: گفت قطعا حضور یک فرد متخصص در حوزه رسانه می‌تواند به تهیه درست اخبار یک نمایش و در ادامه بهتر دیده شدن آن کمک کند.

وی با اشاره به اینکه حتما برای کار در هر حوزه‌ای به متخصص نیاز دارد، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی این روزهای کشور حضور یک مشاور رسانه ای می تواند به اقتصاد تئاتر هم کمک کند.

تهیه کننده سریال‌ مستند شهری برای همه که نمایش جنگنامه‌ی غلامان با مدیریت وی به عنوان مجری طرح و مدیر تولید از فردا یکشنبه اجرای خود را آغاز خواهد کرد، گفت: با توجه به اهمیت حضور روابط عمومی در کنار تیم تئاتر ما نیز از سمیرامیس محمدی به عنوان مدیر روابط عمومی و دستیار کارگردان در این نمایش استفاده کردیم تا بتوانیم در امر اطلاع رسانی درباره نمایش خود بهتر عمل کنیم.

مهدی‌زاده گفت: متاسفانه مشکلات و ناهماهنگی‌های ایجاد شده با خانم محمدی باعث شد نتوانیم از ادامه فعالیت او در کنار تیم نمایش «جنگنامه‌ی غلامان» بهرمند شویم اما این پایان همکاری باعث انتشار برخی گلایه‌های خانم محمدی در رسانه‌ها شد، که البته ما انتظار رفتار حرفه‌ای از خانم محمدی را داشتیم.

وی با بیان اینکه رسالت یک خبرنگار این است که زبان گویای واقعیات یک جامعه باشد و همچنین امانت دار تریبونی باشد که در اختیار دارد، افزود: بی طرفی در اطلاع‌رسانی یک اصل از اصول خبرنگاری است، بنابراین وقتی خانم محمدی در تجربه خود به عنوان دستیار و برنامه‌ریز و روابط عمومی یک تئاتر ناموفق عمل کرده و پس از آن نیز مصاحبه ای درباره مدیر تولید این نمایش انجام می‌دهد، یعنی به نظم گروه آسیب می زند.

مهدی‌زاده گفت: منبه عنوان فردی که از دهه هشتاد فعالیت هنری خود را به عنوان دستیار و برنامه ریز با کارگردانانی چون رضا ژیان، حسین کیانی، علیرضاکوشک جلالی، محسن حسینی آغاز کرده‌ام انتظار رفتار حرفه‌ای از سمت دوستانی که به عنوان مدیر روابط عمومی در نمایش‌ها حاظر می‌شوند را دارم.

«جنگنامه غلامان» بر اساس نمایشنامه ای از بهرام بیضایی و با کارگردانی محسن حسینی است که از روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۸۰ دقیقه در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز کرد.

در این نمایش الهه مونسی، لی لی جنیدی، مرجان صادقی، فاطمه صارمی، مریم آشوری و شقایق سرمدختی به عنوان بازیگر حضور دارند.

جنگنامه ی غلامان از طریق بهره گیری از ظرفیت های نمایش ایرانی همچون تخته حوضی نگاهی ضد جنگ را انعکاس می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود