درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 18:27   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40443صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1398 - 00:20
بیانیه کامل ایپرا: تعریف جدیدی از روابط عمومی
در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایپرا برای زمان هایی که در آن زندگی می کنیم تعریف جدیدی از روابط عمومی ارائه داده است.

 

در این تعریف آمده است:

"روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها بر اساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد."


این تعریف جدید چگونه انجام شده است؟

اول با توجه به ماهیت ارتباطات امروز، جایی که مختصر بودن کلید است، این یک تعریف کوتاه ۳۰ کلمه ای است.


دوم اینکه در صدد است تا چیستی، چرایی و چگونگی روابط عمومی را توضیح دهد. روابط عمومی چیست؟ چرا این کار را انجام می دهیم؟ و چگونه این کار را انجام دهیم؟


چیستی... روابط عمومی یک روش مدیریت تصمیم گیری است.
چرایی... وظیفه ایجاد منافع و روابط بین سازمان ها و مخاطبان آنهاست.
چگونه .. بر اساس ارسال اطلاعات


سرانجام آگاهی از میراث ایپرا بر اساس آیین نامه رفتار ما و دنیایی که امروز غرق در اخبار جعلی است، می خواهد چیز بیشتری بگوید. اینگونه است که اعضای ایپرا روابط عمومی را انجام می دهند و چگونه فکر می کنیم دنیا باید روابط عمومی را انجام دهد. این روابط عمومی مبتنی بر اعتماد و اخلاق است.


ایپرا از طریق روشهای ارتباطی معتبر و اخلاقی، روابط عمومی را انجام می دهد.


آیا این حرف آخر است؟

این تعریف توسط هیئت ایپرا در جلسه خود در ایروان، ارمنستان در سپتامبر ۲۰۱۹ تصویب شده است. این نتیجه چندین ماه بحث توسط اعضای ایپرا بعد از دیدن تعریفی نسبتاً طولانی از روابط عمومی است که ادعا می شود منشأ آن انجمن بین المللی روابط عمومی است که به دهه های پیش باز می گردد.

 

در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2