درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 10:54   

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران

  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی

  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آزادی بیان برای مدیران یا کارمندان؟
  تغییر مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پس از ۲۰ سال
  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد
  گزارش کامل هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
  تودیع و معارفه مشاور رئیس دانشکده و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت
  مدیر جدید روابط عمومی میراث‌فرهنگی کرمان منصوب شد
  جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود
  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی
  در نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران تاکید شد؛ لزوم هماهنگی و هم افزایی بیشتر در زمینه مدیریت اطلاع‌رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40443صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1398 - 00:20
بیانیه کامل ایپرا: تعریف جدیدی از روابط عمومی
در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایپرا برای زمان هایی که در آن زندگی می کنیم تعریف جدیدی از روابط عمومی ارائه داده است.

 

در این تعریف آمده است:

"روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها بر اساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد."


این تعریف جدید چگونه انجام شده است؟

اول با توجه به ماهیت ارتباطات امروز، جایی که مختصر بودن کلید است، این یک تعریف کوتاه ۳۰ کلمه ای است.


دوم اینکه در صدد است تا چیستی، چرایی و چگونگی روابط عمومی را توضیح دهد. روابط عمومی چیست؟ چرا این کار را انجام می دهیم؟ و چگونه این کار را انجام دهیم؟


چیستی... روابط عمومی یک روش مدیریت تصمیم گیری است.
چرایی... وظیفه ایجاد منافع و روابط بین سازمان ها و مخاطبان آنهاست.
چگونه .. بر اساس ارسال اطلاعات


سرانجام آگاهی از میراث ایپرا بر اساس آیین نامه رفتار ما و دنیایی که امروز غرق در اخبار جعلی است، می خواهد چیز بیشتری بگوید. اینگونه است که اعضای ایپرا روابط عمومی را انجام می دهند و چگونه فکر می کنیم دنیا باید روابط عمومی را انجام دهد. این روابط عمومی مبتنی بر اعتماد و اخلاق است.


ایپرا از طریق روشهای ارتباطی معتبر و اخلاقی، روابط عمومی را انجام می دهد.


آیا این حرف آخر است؟

این تعریف توسط هیئت ایپرا در جلسه خود در ایروان، ارمنستان در سپتامبر ۲۰۱۹ تصویب شده است. این نتیجه چندین ماه بحث توسط اعضای ایپرا بعد از دیدن تعریفی نسبتاً طولانی از روابط عمومی است که ادعا می شود منشأ آن انجمن بین المللی روابط عمومی است که به دهه های پیش باز می گردد.

 

در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی


  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس


  سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد


  گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روزنامه‌های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه


  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


  گزارش کارگاه آموزشی "روزنامه‌نگاری علم"


  روابط عمومی آیینه تمام‌نمای فعالیت‌های یک مجموعه است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد