درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 15:31   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها

  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد
  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی
  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40441صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1398 - 10:04
۶ روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست به خصوص اگر مشتری دارید یا شغل شما به دنبال تولید (سر و صدا) برای یک برند یا محصول است، در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| مت هرمانین |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست به خصوص اگر مشتری دارید یا شغل شما به دنبال تولید (سر و صدا) برای یک برند یا محصول است، در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود.

1- از زبان قوی استفاده کنید
این مهم است که بدانید تجارت شما در چه رده ای قرار دارد. در کرنشاو ما با مشتریانی در صنایع فناوری B2B مانند فناوری تبلیغات و فضای مجازی همکاری می کنیم و درک مجموعه ها و زیر مجوعه های خاص یک چالش است. اما پیام رسانی خوب مبتنی بر درک عمیق مخاطبان اصلی و تأثیرگذار و بررسی کامل تاریخچه شرکت و گزاره ارزش آن است. برای معنادار بودن، پیام های شرکت باید فراتر از اصطلاحات مخصوص هر صنف باشند. آنها را به زبان مرتبط ترجمه کنید که فنی و یا لیستی از کلمات کلیدی شرکت نباشند. از مثالها استفاده کنید به دنبال قیاس و تأکید بر مزایا و نه تنها ویژگی ها باشید.

2- مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید. آژانس ها و مشتری ها به طور یکسان باید بر روی روندهای فعلی کسب و کار نظارت داشته باشند. اگر کسب و کاری متفاوت از دیگران عمل می کند، می تواند یک داستان باشد. اما حتی یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار، آینده طبقه بندی تجارت شما، رفتار مشتری یا بازارهای مالی می توانند به تمایز یک رهبر حرفه ای به عنوان یک مغز متفکر جالب کمک کند. با این حال، این نظر باید معتبر، تثبیت شده و به طور کامل بیان شده باشد.

3- هر کاری می توانید انجام دهید
در تجربه ما، آنچه که شرکت مشتری نادیده گرفته است، ممکن است زمان زیادی رسانه ها را درگیر کند. ما مشتری کارآفرینی داشتیم که در همان مراحل اولیه زندگی کاری خود، یک شرکت بسیار بزرگتر به او نزدیک شده بود اما او پیشنهاد آنها را برای دستیابی به کسب و کار خود رد کرد. این موضوع نقطه عطفی در تاریخ شرکت ها شد و دلایل شخصی وی برای این تصمیم گیری پایه و اساس قصه گویی ما شد. یکی دیگر از مشتری ها هنگام مسافرت برای تعطیلات، در بمباران تروریستی زنده ماند. این تجربه باعث شد تا وی این سؤال را برای خود مطرح کند که در زندگی و حرفه خود چه کاری انجام داده و این موضوع انگیزه ای شد برای آنچه که بعداً انجام داده است؛ راه اندازی یک کسب و کار کاملاً جدید.


4- با خبرنگاران برتر ارتباط برقرار کنید
البته نه به معنای واقعی کلمه ولی درک روزنامه نگاران برتر در کسب و کار شما به ایجاد سر و صدا کمک می کنند... جلب توجه آنها می تواند دشوار باشد اما با مطالعه نوع پوشش آنها و درگیر شدن با آنها شخصاً یا در بسترهای اجتماعی بسیار آسان تر می شود. برپایی جلسات حضوری در وقت ناهار یا هنگام خوردن قهوه باعث می شود مشتری به صورت حضوری فرصت فروش داستان خود را داشته باشد. اگر شرکتی بخواهد در یک نشریه خاص قرار بگیرد، آژانس های روابط عمومی باید بهترین روزنامه نگار را پیدا کنند و داستانی را به طور کامل بفروشند. متخصصان روابط عمومی باید به طور دائم درباره روزنامه نگاران مربوطه بررسی و بفهمند که چه داستانهایی را برنامه ریزی کنند و به تولید گزارش بپردازند. برای خلاصه کردن این مطلب، به خبرنگار کمک کنید تا به شما کمک کند.

5- یک موضوع ترغیب کننده و سرگرم کننده برای خبرنگاران داشته باشید
این موضوعی واضح است، اما کوتاه کردن آن آسان است. هنر نوشتن متن ترغیبی یک چیز است، اما ترغیب کردن روزنامه نگار با نوشته خود موضوع متفاوتی است. پس از جلب توجه روزنامه نگار با موضوعی جذاب، بهتر است از نوشته ترغیبی پیروی کنید که قابل درک، مستقیم و آسان باشد. اگر نوشته ترغیبی شما خیلی از موضوع دور شود، ممکن است حتی خواندن آن را تمام نکنند و آن را با دیدن صدها مطلب جالب دیگر در همان روز به کناری بگذارند. با اطلاعات مفیدی که پیام های مناسب را به شما منتقل می کند، به روزنامه نگار اجازه دهید تا به دنبال آن مطلب برود... به زبان رنگارنگ و نقل قول های متمرکز توجه کنید.

6- بصری باشید
تصاویر قابل توجه راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذاب تر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل ، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت جفت شدن با یک تصویر حفظ خواهیم کرد. با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسان تر می کنید. همراهی گزارش های داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  اپلیکیشن خبری «تهران رسانه» در راه است


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد