درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:29   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 مهر 1398 - 14:44
نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور برگزار شد
رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه‌ها در مسیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه برای حل مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی‌ها دراین راستا گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و مرکز رشدفناوری‌های پیشرفته، قدم‌های مثبتی در این مسیر برداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه‌ها در مسیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه برای حل مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی‌ها دراین راستا گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و مرکز رشدفناوری‌های پیشرفته، قدم‌های مثبتی در این مسیر برداشته است.

به گزارش ایسنا، حسن ولی زاده در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری منطقه سه کشور با اشاره به این نکته که روابط عمومی صرفا یک شغل نیست، بلکه مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تخصص‌ها را شامل می‌شود، اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی همواره باید خود را در مسیر اهداف متعالی تبیین شده وزارت علوم و سیاست‌های نظام در حوزه علم و فناوری قرار دهند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها، مغز متفکر، چشم بینا، زبان گویا و بازوان شایسته سازمان بوده و باید خصوصیاتی همچون دلسوزی، صداقت و بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یکی از راهکارهای موجود برای حل چالش‌های مسائل مختلف، دارا باشند.

علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این نشست با تشریح محورهای چهار گانه استراتژی ارتباطی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها را به حرکت در این مسیر و بیان دستاوردهای مختلف دعوت کرد و گفت: حضور فراگیر در فضای مجازی، ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، حرفه‌ای کردن وب سایت‌ها، انتشار خبر نامه وزارت و دانشگاه‌ها چهار استراتژی‌ این اداره کل محسوب می‌شوند.

وی، برگزاری جشنواره بزرگ عملکرد روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در سه ماهه پایانی سال را ازجمله برنامه‌های اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست، نتایج اولین جشنواره عملکرد روابط عمومیهای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور اعلام شد که روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دو لوح سپاس و تندیس جشنواره را در بخش‌های "انتشارات" و "سمعی و بصری" به خود اختصاص داد.

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها ومراکز پژوهشی و فناوری استان‌های آدربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود