درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 18:29   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 مهر 1398 - 14:44
نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور برگزار شد
رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه‌ها در مسیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه برای حل مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی‌ها دراین راستا گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و مرکز رشدفناوری‌های پیشرفته، قدم‌های مثبتی در این مسیر برداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه‌ها در مسیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه برای حل مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی‌ها دراین راستا گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و مرکز رشدفناوری‌های پیشرفته، قدم‌های مثبتی در این مسیر برداشته است.

به گزارش ایسنا، حسن ولی زاده در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری منطقه سه کشور با اشاره به این نکته که روابط عمومی صرفا یک شغل نیست، بلکه مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تخصص‌ها را شامل می‌شود، اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی همواره باید خود را در مسیر اهداف متعالی تبیین شده وزارت علوم و سیاست‌های نظام در حوزه علم و فناوری قرار دهند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها، مغز متفکر، چشم بینا، زبان گویا و بازوان شایسته سازمان بوده و باید خصوصیاتی همچون دلسوزی، صداقت و بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یکی از راهکارهای موجود برای حل چالش‌های مسائل مختلف، دارا باشند.

علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این نشست با تشریح محورهای چهار گانه استراتژی ارتباطی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها را به حرکت در این مسیر و بیان دستاوردهای مختلف دعوت کرد و گفت: حضور فراگیر در فضای مجازی، ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، حرفه‌ای کردن وب سایت‌ها، انتشار خبر نامه وزارت و دانشگاه‌ها چهار استراتژی‌ این اداره کل محسوب می‌شوند.

وی، برگزاری جشنواره بزرگ عملکرد روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در سه ماهه پایانی سال را ازجمله برنامه‌های اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست، نتایج اولین جشنواره عملکرد روابط عمومیهای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور اعلام شد که روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دو لوح سپاس و تندیس جشنواره را در بخش‌های "انتشارات" و "سمعی و بصری" به خود اختصاص داد.

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها ومراکز پژوهشی و فناوری استان‌های آدربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2