درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 18:37   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40426صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 15:39
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: شبکه‌های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی موثر هستند
به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
 
 به گزارش شارا، عباس تقی زاده روز چهارشنبه در نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی افزود: رسانه های مجازی شرایطی ایجاد کردند تا همه صداها شنیده شود و خرده مشارکت ها در جامعه شکل بگیرد.
 
 وی تصریح کرد: قبلا بخش سیاست در محیط خارجی وجود داشت، اما در حال حاضر حوزه سیاسی در رسانه های اجتماعی شکل گرفته و شهروندان باید بدانند که در این محیط چگونه رفتار کنند.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری کرمان تاکید کرد: رسانههای اجتماعی ضمن تاثیر در رفتار سیاسی افراد و جامعه بر مطالب منتشر شده نیز تاثیر گذاری زیادی دارند.
 
 وی با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با اطلاع رسانی مناسب به افزایش دانش سیاسی مردم کمک کنیم تا انتخابات پیش رو هر چه باشکوهتر برگزار شود.
 
 تقی زاده افزود: برگزاری نشست های علمی، تولید پادکست و کلیپ با موضوع دانش سیاسی، در دستور کار این ستاد قرار دارد که در آینده منتشر خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: در انتخابات سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۸۸۷ نفر و با ۶۲.۶ درصد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، ۲ میلیون و ۱۲۴ هزار نفر معادل ۷۲ درصد مشارکت در استان کرمان ثبت شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات گفت: رسانه های اجتماعی فراگیر شده است و افراد با سلایق، افکار و عقاید مختلف در آن مشغول به فعالیت هستند.
 
 حسین کرمانی با اشاره به امکان فعالیت آسان در شبکه های اجتماعی افزود: مشارکت سیاسی در فضای مجازی به سرعت و با حداقل هزینه انجام می شود و هر کاربر به سهولت می تواند نظرات خود را بیان کند.
 
 وی با بیان اینکه شبکه اجتماعی توئیتر نقش مهمی در حوزه انتخابات و اطلاع رسانی در دنیا ایفا می کند تصریح کرد: کنش گری سیاسی در توئیتر یکی از رفتارهای سیاسی محسوب می‌شود که به صورت جدی مطرح شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات تاکید کرد: هم اکنون مقامات و مسئولان بسیاری به لحاظ نقش و اثر گذاری در رویدادهای سیاسی و اجتماعی، در شبکه اجتماعی توئیتر فعالیت دارند.
 
 نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی با حضور جمعی از مدیران روابط عومی دستگاههای اداری استان کرمان و اصحاب رسانه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2