درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 22:31   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
  فیس بوک پیام های داخلی کارمندانش را جرح و تعدیل می کند
  افزوده شدن امکانات جدید آموزش آنلاین به مایکروسافت تیمز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40426صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 15:39
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: شبکه‌های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی موثر هستند
به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
 
 به گزارش شارا، عباس تقی زاده روز چهارشنبه در نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی افزود: رسانه های مجازی شرایطی ایجاد کردند تا همه صداها شنیده شود و خرده مشارکت ها در جامعه شکل بگیرد.
 
 وی تصریح کرد: قبلا بخش سیاست در محیط خارجی وجود داشت، اما در حال حاضر حوزه سیاسی در رسانه های اجتماعی شکل گرفته و شهروندان باید بدانند که در این محیط چگونه رفتار کنند.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری کرمان تاکید کرد: رسانههای اجتماعی ضمن تاثیر در رفتار سیاسی افراد و جامعه بر مطالب منتشر شده نیز تاثیر گذاری زیادی دارند.
 
 وی با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با اطلاع رسانی مناسب به افزایش دانش سیاسی مردم کمک کنیم تا انتخابات پیش رو هر چه باشکوهتر برگزار شود.
 
 تقی زاده افزود: برگزاری نشست های علمی، تولید پادکست و کلیپ با موضوع دانش سیاسی، در دستور کار این ستاد قرار دارد که در آینده منتشر خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: در انتخابات سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۸۸۷ نفر و با ۶۲.۶ درصد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، ۲ میلیون و ۱۲۴ هزار نفر معادل ۷۲ درصد مشارکت در استان کرمان ثبت شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات گفت: رسانه های اجتماعی فراگیر شده است و افراد با سلایق، افکار و عقاید مختلف در آن مشغول به فعالیت هستند.
 
 حسین کرمانی با اشاره به امکان فعالیت آسان در شبکه های اجتماعی افزود: مشارکت سیاسی در فضای مجازی به سرعت و با حداقل هزینه انجام می شود و هر کاربر به سهولت می تواند نظرات خود را بیان کند.
 
 وی با بیان اینکه شبکه اجتماعی توئیتر نقش مهمی در حوزه انتخابات و اطلاع رسانی در دنیا ایفا می کند تصریح کرد: کنش گری سیاسی در توئیتر یکی از رفتارهای سیاسی محسوب می‌شود که به صورت جدی مطرح شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات تاکید کرد: هم اکنون مقامات و مسئولان بسیاری به لحاظ نقش و اثر گذاری در رویدادهای سیاسی و اجتماعی، در شبکه اجتماعی توئیتر فعالیت دارند.
 
 نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی با حضور جمعی از مدیران روابط عومی دستگاههای اداری استان کرمان و اصحاب رسانه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  تلاش روزنامه‌نگاران زن پاکستان برای مقابله با آزار و اذیت اینترنتی


  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی