درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:35   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتراض برخی اعضای کنگره آمریکا به تصمیم شبکه سی‌ان‌ان برای پخش نکردن پیام‌های تبلیغاتی پرزیدنت ترامپ
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40426صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 15:39
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: شبکه‌های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی موثر هستند
به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تغییرات فناوری همه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و شبکه های اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی تاثیرگذار هستند.
 
 به گزارش شارا، عباس تقی زاده روز چهارشنبه در نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی افزود: رسانه های مجازی شرایطی ایجاد کردند تا همه صداها شنیده شود و خرده مشارکت ها در جامعه شکل بگیرد.
 
 وی تصریح کرد: قبلا بخش سیاست در محیط خارجی وجود داشت، اما در حال حاضر حوزه سیاسی در رسانه های اجتماعی شکل گرفته و شهروندان باید بدانند که در این محیط چگونه رفتار کنند.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری کرمان تاکید کرد: رسانههای اجتماعی ضمن تاثیر در رفتار سیاسی افراد و جامعه بر مطالب منتشر شده نیز تاثیر گذاری زیادی دارند.
 
 وی با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با اطلاع رسانی مناسب به افزایش دانش سیاسی مردم کمک کنیم تا انتخابات پیش رو هر چه باشکوهتر برگزار شود.
 
 تقی زاده افزود: برگزاری نشست های علمی، تولید پادکست و کلیپ با موضوع دانش سیاسی، در دستور کار این ستاد قرار دارد که در آینده منتشر خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: در انتخابات سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۸۸۷ نفر و با ۶۲.۶ درصد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، ۲ میلیون و ۱۲۴ هزار نفر معادل ۷۲ درصد مشارکت در استان کرمان ثبت شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات گفت: رسانه های اجتماعی فراگیر شده است و افراد با سلایق، افکار و عقاید مختلف در آن مشغول به فعالیت هستند.
 
 حسین کرمانی با اشاره به امکان فعالیت آسان در شبکه های اجتماعی افزود: مشارکت سیاسی در فضای مجازی به سرعت و با حداقل هزینه انجام می شود و هر کاربر به سهولت می تواند نظرات خود را بیان کند.
 
 وی با بیان اینکه شبکه اجتماعی توئیتر نقش مهمی در حوزه انتخابات و اطلاع رسانی در دنیا ایفا می کند تصریح کرد: کنش گری سیاسی در توئیتر یکی از رفتارهای سیاسی محسوب می‌شود که به صورت جدی مطرح شده است.
 
 استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات تاکید کرد: هم اکنون مقامات و مسئولان بسیاری به لحاظ نقش و اثر گذاری در رویدادهای سیاسی و اجتماعی، در شبکه اجتماعی توئیتر فعالیت دارند.
 
 نشست علمی رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی با حضور جمعی از مدیران روابط عومی دستگاههای اداری استان کرمان و اصحاب رسانه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود