درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40417صفحه نخست » سه شنبه، 16 مهر 1398 - 23:27
اینستاگرام گزینه Following را حذف می‌کند
شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که به زودی گزینه Following از حساب همه کاربران حذف می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که به زودی گزینه Following از حساب همه کاربران حذف می‌شود.
 
 این گزینه که فعالیت دوستان را برای هر کاربر آشکار می‌کرد و این امکان را می‌داد که از لایک‌ها یا کامنت‌هایی که توسط آنها انجام شده آگاه شد، به زودی از اینستاگرام حذف می‌شود. بدین ترتیب، با حذف این گزینه، دیگر نمی‌توان به فعالیت دوستان دسترسی داشت.
 
 این شبکه اجتماعی مجازی، اعلام کرد که حذف گزینه Following از امروز آغاز شده و پس از اعمال تغییرات جدید، کاربر با ضربه زدن روی آیکون قلب در حساب خود، تنها فعالیت‌های خودش را می‌تواند مشاهده کند.
 
 ویشال شاه، مدیر ارشد محصول در اینستاگرام، اعلام کرد که این گزینه، برای ساده‌تر کردن اپلیکیشن و همچنین قابلیتی که بیشتر کاربران از وجود آن بی‌خبر بودند حذف می‌شود.
 
 او افزود: «بیشتر کاربران نمی‌دانستند که فعالیت‌های‌شان در گزینه Following نمایش داده می‌شود. بنابراین این ویژگی آنطور که طراحی شده بود عمل نمی‌کرد. علاوه بر این کاربران وقتی می‌فهمیدند فعالیت‌های‌شان برای بقیه نشان داده می‌شود غافلگیر می‌شدند».
 
 اینستاگرام این بخش را برای پیدا کردن اکانت‌های جدید طراحی کرده بود اما بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی از آن برای کنجکاوی درباره سلایق و علایق دوستانشان استفاده می‌کردند.
 
 از سوی دیگر، اکثر کاربران از وجود این قسمت بی‌خبر بودند و نمی‌دانستند فعالیت‌های خصوصی‌شان در این قسمت در معرض نمایش قرار می‌گیرد.
 
 اینستاگرام در ماه اوت امسال، این گزینه را برای برخی از کاربران حذف کرد که باعث اعتراض آنها شد. اگرچه اینستاگرام اعلام کرد که گزینه فالو از امروز حذف می‌شود، اما برای بعضی از کاربران ممکن است حذف آن تا یک هفته هم به طول بیانجامد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد