درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40415صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 - 11:24
معرفی کتاب/ روابط ‏عمومی دولتی
در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب روابط ‏عمومی دولتی بر حرفه روابط ‏عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشکیل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط ‏عمومی در دولت می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.


در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد.


به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تاثیرگذار است. سیر سریع جهانی شدن نیز بر حرفه روابط‏ عمومی دولتی بسیار مؤثر است. مطمئنا با سیر سریع جهانی شدن و شبکه‎ای شدن ارتباطات، حرفه روابط‏ عمومی به میزان فزاینده‌ای، دشوار و هیجان‌انگیز می‌شود.


روابط‌عمومی دولتی که از قبل به تاییدیه و تکذیبیه و امور بدیهی غیرضرور مشغول بود اینک باید هم خود را بر توضیح کامل سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به طور کامل، برانگیختن علاقه و افکار عمومی برای حصول تغییراتی منطبق با مقتضیات و نیازهای دولت و ایجاد وحدت ملی در برابر تحریم‌ها و هرگونه تعرض احتمالی به تمامیت ارضی کشور تمرکز بخشد.


این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارایه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، ضمن ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی کشور و بررسی وظایف و ساختارهای روابط‌عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی از روابط‌عمومی دولتی کمک می‌کند و مطالب کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با مبادرت به نشر این کتاب ارزشمند، چارچوبی برای تفکر و عمل حول مسایل و موضوعاتی که بین موسسات دولتی و مردم وجود دارد، فراهم می‌آورد. این کتاب زمینه را برای بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملکرد روابط‌عمومی در دولت آماده می‌سازد.


این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین موسسات دولتی و مردم ارایه می‌دهد.


در صحنه روابط‌عمومی جهانی ضرورت دارد دست اندرکاران دیپلماسی کشور، نمایندگان و هیات‌های متعدد تجاری و سیاسی و علمی برای حسن شهرت و نام نیک ایران در خارج از کشور تلاش کنند و این کتاب به آنها کمک می‌کند در بهبود تصویر کشور مشارکت و تاثیر مطلوب داشته باشند.


در پایان مراتب سپاس و امتنان خود را از پروفسور حمدان و همه کسانی که ما را در به ثمر رساندن این مجموعه یاری رساندند و بر اعتبار و غنای محتوای علمی کتاب افزودند ابراز می‌نماییم.


امید است که انتشار این کتاب ارزشمند در پیشبرد فن، علم و حرفه روابط‌عمومی، حرفه‌ای‌گرایی و معیارهای آن به سوی مرزهای برتر و ممتاز در ایران عزیز و سایر کشورها، برای هر دو بخش عمومی و خصوصی بویژه مردم، گام‌های متمایز و ارزشمندی بردارد.


نگارندگان امید دارند مطالب این کتاب دو جلدی که برای نخستین بار در کشور عزیز ما ایران منتشر می‌شود برای همه شاغلان روابط ‏عمومی و سایر علاقه‌مندان مفید و سودمند باشد.
 

لینک خرید کتاب: روابط عمومی دولتی (دوجلدی)
 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد