درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 17:54   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40414صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1398 - 13:06
روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند. ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده


می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.


ایجاد لیست های رسانه ای، تنظیم جلسات، نوشتن پیغام های استاندارد، ترجمه صوتی و تصویری به متن و نظارت بر رسانه های اجتماعی به ماشین ها منتقل می شود که می تواند این کار را بهتر از انسان انجام دهد. با این حال، مهارت های نرم افزاری- ایجاد رابطه، توسعه استراتژی خلاقانه، اعتمادسازی و داستان پردازی– همچنان در اختیار متخصصان روابط عمومی باقی خواهد ماند و در این زمینه کاری از دست
ماشین ها ساخته نیست.


هوش مصنوعی در زمینه های زیر به روابط عمومی در آینده کمک می کند:
• هوش مصنوعی به روابط عمومی ها کمک می کند تا انتشار متون خبری را به طور موثرتر انجام دهند. ویراستاران، تحلیلگران و کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی دفاترشان را به یک اتاق کنفرانس تبدیل کنند.


• هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند. ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.


• هوش مصنوعی، قابلیت های بیشتر برای ارتباطات و روابط عمومی ارائه می دهد.


• متخصصان ارتباطات مشتری می توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات این بخش را آسان تر کرده و ضمن کاهش هزینه های آن، وفاداری مشتری را افزایش دهند.


بعلاوه متخصصان روابط عمومی با مجموعه وسیعی از داده ها در رسانه های اجتماعی مواجه هستند و سالها طول می کشد از طریق تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و استفاده موثر از این داده ها را انجام دهند اما ماشین های هوش مصنوعی می توانند این داده ها را ظرف چند دقیقه تجزیه و تحلیل کنند و بینش های تازه ای را ارائه دهند. حرفه ای های روابط عمومی می توانند از اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی دریافت می کنند برای تطبیق رویکرد خود و بهبود میزان موفقیت خود استفاده کنند.
خلاصه این که روابط عمومی ها باید به فکر برنامه ریزی برای استفاده بهینه از قابلیت های هوش مصنوعی باشند و به صورت خلاقانه درگیر در فهم مفاهیم هوش مصنوعی شوند.


کتاب "روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی" شامل 8 مقاله علمی بشرح زیر است:
1- هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینه‌کش.
2- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی.
3- روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی.
4- کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی.
5- تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری.
6- هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی/ نویسندگان: رضا زمردی و علیرضا بابایی.
7- سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان.
8- هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی.
این کتاب از دو منظر نظری و علمی می تواند برای مدیران و کارگزاران روابط- عمومی و نیز دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه مهم ارتباطی مفید و ارزشمند باشد.
 

کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی را حتما مطالعه کنید

تلفن های پخش: 88617576-88617577

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2