درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40403صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 16 مهر 1398 - 02:15
چگونه در فضای مجازی مراقب سلامتی مان باشیم؟
زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که بخواهیم با خستگی و ضربات مداوم استرس های احساسی که این اخبار و مطالب به ما منتقل می کنند آن را هدر بدهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| جکلین لاندن ||| به گزارش وبسایت ترایو گلوبال، از وبسایت های فروش محصولات و خدمات سلامتی که یک یا همه ویژگی های زیر را دارند باید حذر کرد:


– گران هستند؛ اما دلایل علمی کافی که فواید مورد ادعای محصولات یا خدماتشان را تایید کند وجود ندارد.
– اصول علمی مورد توافق را با اصول مورد اختلاف تلفیق می کند؛ در وواقع با کلمات بازی می کنند.
– شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مضر هستند.
– مدرکی برای مضر بودنشان وجود ندارد ولی ضروری هم نیستند.


حالا ببینیم چطور می توان این خرابکاران سلامت را شناسایی کرد. در وهله اول از خودتان بپرسید: آیا این پست، مطلب، محصول، یا شخص با فلسفه ای که تبلیغ می کند به من انگیزه می دهد که بیشتر از محصولات تازه استفاده کنم و تنبلی و بی تحرکی را کنار بگذارم؟ اگر پاسخ مثبت است، بسیار خوب، نگهش دارید. اما اگر باعث می شود نسبت به ناهاری که برای خودتان آماده کرده اید احساس عذاب وجدان کنید، و یا از آن طرف، سبک زندگی سالم شما را طوری سختگیرانه نشان بدهد که واکنش شما این باشد که اصلا دوست دارم چیپس با پنیر بخورم، هرچه می خواهد بشود، پس زمان آن رسیده که دیگر آن سایت یا صفحه را دنبال نکنید. 


بگذارید کمی دقیق تر نگاه کنیم. در اینجا به چند ویژگی گمراه کننده برخی منابع اطلاعاتی که فقط شایسته حذف شدن هستند، اشاره می کنیم:


هر سایت یا شخصی که عملکرد محصول خود را با قول تضمینی تبلیغ می کند
یک ضرب المثل قدیمی می گوید: تنها چیزی که در زندگی تضمین شده است این است هیچ تضمینی وجود ندارد و این دقیقا احساسی است که دانشمندان نسبت به علم دارند. اگر یک محصول نتیجه ای را به شما قول می دهد یا تضمین می کند لطفا دیگر دنبالش نروید. ما هرگز نمی توانیم اطمینان داشته باشیم اگر محصولی برای شخص دیگری موثر واقع شده روی دی ان ای شما هم همان اثر را بگذارد، یا بدتر از آن، تضمین کنیم همان کاری را که با موش های آزمایشگاه کرده با شما هم می کند. 


شرکت های تولید کننده مکمل های رژیمی و قرص های کاهش وزن
حرف جدی: شما به این مکمل ها هیچ نیازی ندارید مگر تحت نظر پزشک که به دلیل خاصی آن را برای شما تجویز کرده باشد. اگر دارید فکر می کنید: خب که چی؟ اگر ضرر ندارد چرا امتحانش نکنم؟ یادتان باشد: اف دی ای هیچ نظارتی بر مکمل های رژیمی ندارد، و این یعنی این مکمل ها، برخلاف سایر مواد غذایی و دارویی که قبل از پخش در بازار از نظر ایمنی و اثربخشی مورد سنجش قرار می گیرند، ارزیابی نمی شوند. بنابراین ممکن است آنچه می خرید دقیقا همان چیزی نباشد که فکر می کنید دارید می خرید و حتی اگر همان باشد، جدا از عدم ارزیابی این محصولات، بعضی ویتامین ها وقتی در شکلی به جز مواد غذایی طبیعی استفاده شوند می توانند عوارض ناخواسته ای ایجاد کنند.


برای مثال ویژگی های مثبتی که به گیاهانی مثل زنجبیل یا دارچین نسبت می دهند، از جمله کاهش قند خون یا خاصیت ضد تهوع، را در نظر بگیرید. جدا از اینکه برای هیچ یک شاهد علمی دقیقی وجود ندارد، این ویژگی ها معمولا از طریق اثر بر برخی آنزیم های مضر،و از راه مصرف طبیعی به ویژه همراه با سبزیجات، عمل می کنند و بنابراین خیلی بعید به نظر می رسد از طریق یک بار مصرف قرص، این اثربخشی در اندام های بدن اتفاق بیفتد.


به علاوه، به خاطر داشته باشید هرگز مصرف تنها یک ماده غذایی نمی تواند اثرات نامطلوب یک رژیم غذایی نامناسب را جبران کند. بلکه طبق تحقیقات علمی، یک رژیم همه جانبه، مانند رژیم گیاهخواری (با افزایش مصرف غلات و سبزیجات، و کاهش مصرف پروتئین های حیوانی و شکر) است که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان، و دیابت را کاهش دهد.


افراد، محصولات، وبسایتها، یا هرچیز و هرکسی که شما را وادار می کند نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید
اول اجازه بدهید در روند افکار شما مداخله کنم و بگویم، بله درست متوجه شدید همین یک دلیل کافی است. هرچیزی که باعث می شود شما نسبت به خودتان احساس خوبی نداشته باشید شایسته یک لحظه توجه هم نیست. تمام. اینها افراد یا سایت هایی هستند که راه خود را به زندگی شما باز کرده و جا خوش کرده اند. پس پنج دقیقه وقت بگذارید و به همه ایمیل ها و شبکه ها اجتماعی تان نگاهی بیندازید و این دست مطالب را که شما را وسوسه می کنند بخوانیدشان، فقط آنفالو بلاک یا آنسابسکرایب کنید. زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که بخواهیم با خستگی و ضربات مداوم استرس های احساسی که این اخبار و مطالب به ما منتقل می کنند آن را هدر بدهیم.

منبع: http://iranjavan.net


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد