درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40395صفحه نخست » دوشنبه، 15 مهر 1398 - 01:09
شرکت اوبر در دنیای کاریابی با نام مشاغل اوبر وارد شد / برنامه‌ای برای جویندگان کارهای چند ساعته...
شرکت اوبر که پیش از این بعنوان شرکت خدمات تاکسی آنلاین و سپس بعنوان شرکت حمل و نقل کالاهای درون شهری (مانند رستوران‌ها) شناخته میشد اکنون برنامه‌ای با نام مشاغل اوبر را با هدف کاریابی برای جویندگان کار راه‌اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت اوبر که پیش از این بعنوان شرکت خدمات تاکسی آنلاین و سپس بعنوان شرکت حمل و نقل کالاهای درون شهری (مانند رستوران‌ها) شناخته میشد اکنون برنامه‌ای با نام مشاغل اوبر را با هدف کاریابی برای جویندگان کار راه‌اندازی کرد.

به گزارش شارا به نقل از هدهد رسانه، برنامه جدید مشاغل اوبر با نام UBER Works معرفی شد و برای افرادی که در جستجوی کار ساعتی و موقت هستند بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

همچنین مشاغل اوبر برای شرکت‌هایی که به دنبال پر کردن کمبود نیروی کار خود برای چند ساعت یا یک دوره کوتاه مدت هستند بسیار مفید ارزیابی شده است.

انند دیگر طرح‌های اوبر برنامه مشاغل اوبر نیز نخست در آمریکا راه‌اندازی شده است که بصورت تخصصی از شهر شیکاگو آغاز به کار کرده است که قطعا چندی بعد نیز در دیگر شهرهای آمریکای شمالی شاهد حضور آن خواهیم بود.

مشاغل اوبر به جویندگان کار امکان می‌دهد که در جریان فرصت‌های شغلی ساعتی یا روزانه مناطق مختلف شهر قرار بگیرند.
سخن‌گوی شرکت اوبر به خبرگزاری رویترز گفت:

«ما به طور مستقیم به شرکت‌هایی که در زمینه‌های مختلف فعال هستند که شامل رستوران و کافه نیز می‌شود، در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم تا به آن‌ها برای پر کردن جای خالی نیروی انسانی موقتشان کمک کنیم.»

بنا بر گزارش‌های اوبر، درآمد خالص این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۵.۲ میلیارد کاهش داشته است. تحلیل‌گران بازار می‌گویند وضعیت کنونی اوبر، توانایی این شرکت را برای گسترش و رقابت با دیگر شرکت‌ها زیر سوال می‌برد.

کاربران مشاغل اوبر که در جستجوی کار هستند به اطلاعاتی از قبیل ساعات‌ کاری، مکان، درآمد بر اساس ساعت، لباس فرم و غیره دسترسی خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد