درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:29   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40393صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1398 - 08:14
پنج روش برای القاء کردن احساسات در داستان گویی شما
هنگام انتخاب موضوع، از خود این سوال را بپرسید که داستان در مورد چه کسی است. "نباید در مورد شما باشد " اینجاست که بسیاری از ارتباطات مورد سوء استفاده قرار می گیرند. او می گوید :"یک داستان خوب جایی است که می توانیم خود را در آن ببینیم، نه برند تجاری. این یک تجربه است که می توانیم با او همدلی کنیم که همدلی با درک‌ افکار، احساسات و شرایط شخص دیگر از دیدگاه او و نه از دیدگاه ما آغاز می شود."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| برایان پیتمن |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| آیا هوش مصنوعی یک روز جای شغل شما را خواهد گرفت؟ نه، اگر داستان های احساسی بگویید که مخاطب جذب برند شما شود.


بنابراین میری رودریگرز داستان نویس و سخنران اصلی مایکروسافت در کنفرانس داستان سازی برند و بازاریابی محتوا" راگان در "دیزنی لند" در آناهیم، کالیفرنیا می گوید:


"هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴ کتاب های پرفروشی خواهد نوشت."


وی به بیش از ۲۵۰ مخاطب رپ در شرکت ماوس هوس گفت: "اما ما می توانیم با تمرکز بر روی احساسات انسانی داستان های خودمان را جدا کنیم و ارتقاء دهیم."

در اینجا پنج دیدگاه از کنفرانس دیسنی لند وجود دارد که به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید:

۱. نیازهای اصلی مردم را کلید بزنید.
رودریگرز می گوید: "داستان پردازی یک عقیده، داده، حقیقت یا ادعا نیست." همچنین این نیست که محتوایی را در رسانه های اجتماعی ارسال کنیم و نام آن را داستان بگذاریم." بلکه انتقال احساسی اطلاعات از طریق شخصیت، طرح و نتیجه گیری است. او می گوید: "وقتی این کار درست انجام شود، دوپامین ترشح می شود و این عمل به سرعت انجام می شود." او می گوید فیلم "کوکو" برای پسرم الهام بخش این عملکرد است به گونه ای که او بعد از تماشای آن می خواست برایش گیتار بخرم."

توصیه او: به جای آنکه مستقیم روی سرشان بروید،به مخاطبان خود از طریق قلب آنها دسترسی پیدا کنید. "در عوض از خود بپرسید که چه احساسی را می خواهید ایجاد کنید."


اگر با یک زباله اطلاعات روبرو هستید، با یادآوری سلسله مراتب نیازها، دوباره ارزیابی کنید.

 

پیام مهم، اگر شما به الزامات اساسی مانند: ایمنی، عشق، تعلق خاطر و عزت نفس خود تحقق بخشید، به یاد ماندنی تر خواهد بود.

۲. قهرمان نباشید
رودریگرز می گوید: هنگام انتخاب موضوع، از خود این سوال را بپرسید که داستان در مورد چه کسی است. "نباید در مورد شما باشد " اینجاست که بسیاری از ارتباطات مورد سوء استفاده قرار می گیرند. او می گوید :"یک داستان خوب جایی است که می توانیم خود را در آن ببینیم، نه برند تجاری. این یک تجربه است که می توانیم با او همدلی کنیم که همدلی با درک‌ افکار، احساسات و شرایط شخص دیگر از دیدگاه او و نه از دیدگاه ما آغاز می شود."


این به این معناست که مشتری خود را به عنوان قهرمان داستان تجسم می کند این محصول یا شرکت می تواند به قهرمان و نه ستاره نمایش کمک کند تا به هدف خود خود برسد.

۳. همدلی را به عنوان یک مهارت لطیف ایجاد کنید.
داستان پردازی نیاز به همدلی دارد، اما همیشه این یک ویژگی اصلی در بین سازندگان محتوا نیست.

 

وی می گوید:" پیشنهاد می کنم با تیم خود یک کارگاه همدلی برگزار کنید و سپس بر اساس آن کار کنید." به عنوان مثال" در مایکروسافت، ما دائما بر روی کارمندان خود "تمرکز" و "مراقبت" می کنیم و به آنها اجازه می دهیم احساسات خود را بیان کنند. ما جلسات را با این جمله که امروز چه احساسی دارید شروع می کنیم؟


یک واقعیت کلیدی: وی می گوید: "قبل از انجام هر کاری ما باید انسانیت را به خود یادآوری کنیم."


۴. به دنبال الهام بخشیدن باشید نه فروختن.
ایده داستان پردازی احساسی با دومین مجری کنفرانس، جسیکا لانگ هالیستر، مدیر ارتباطات The North Face ادامه یافت.


او می گوید: "ما یک بار اجرای برنامه خورد را کوتاه کردیم تا بتوانیم "شلوار زنانه بیشتری بفروشیم." ما می دانستیم که باید عمیق تر شویم، بنابراین به این موضوع توجه کردیم که چگونه می توانیم از زنان الهام بگیریم."


هالیستر می گوید: "تحقیقات ما نشان می دهد زنان علاقه ای به مشکلی که در رابطه با آنهاست، ندارند." وی گفت: که این مساله درست بعد از انتخابات بود، بنابراین ما می خواستیم روایت را بچرخانیم و آنها را توانمند کنیم تا در زندگی روزمره خود مانند یک کاوشگر باشند. ما می خواستیم مفهوم "کاشف" برای آنها اعمال شود. مانند ورزشکاران ما که کارهای دیوانه کننده در مکان های شگفت انگیز انجام می دهند.


نتیجه کار ما در کمپین نورث فیس با عنوان "زنان کوه ها را به حرکت در می آورند" موفقیت آمیز بود.


وی می گوید، فروش محصولات برای زنان "بالا رفت." اما این هدف واقعی نبود. این اتفاق افتاد زیرا این کمپین به زنان قدرت داد و به موقع و احساسی بود.

۵. همیشه افراد را در اولویت قرار دهید.
رودریگرز وهالیستر سرچشمه های این کنفرانس بودند، اما کاملا آشکارا از طریق حاضران کنفرانس جریان یافت که با شور وشوق پاسخ دادند.


بریتانی گالووی متخصص ارتباطات در لاکهید مارتین می گوید: "من از آنچه میری و جسیکا به اشتراک گذاشتند، الهام گرفتم، زیرا من بر روی جت های جنگنده و اف -۳۵ کار می کنم. ماموریت ما این است که داستان جت های خود و نحوه ارتباط آنها با مشتریان را بگوییم.


او اکنون بیشتر در مورد چگونگی توجه داستان های شخصی خلبانان برای طنین انداز شدن با مخاطبان لاکهید مارتین تمرکز کرده است.


وی می گوید: "این کار را بیشتر برای مشتری انجام می دهد، نه اینکه در مورد آنها صحبت کند." ما معتقدیم خلبانان به دلیل داشتن فن آوری، ماموریت های خود را انجام می دهند و از کشور دفاع می کنند و با خیال راحت پیش خانواده و دوستان خود بر می گردند.


اکنون این یک داستان عاطفی است که ارزش گفتن دارد.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود