درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40356صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 14 دی 1398 - 13:13
ثبت نام کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری تا 20 دی ماه ادامه دارد
ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.
  

 ثبت نام کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری تا 20 دی ماه ادامه دارد.
 
 به گزارش ستاد خبری کنفرانس، همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR۱۳۹۸)، دو کارگاه تخصصی با موضوع ارتباطات بصری برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.
 
 کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی بویژه روابط عمومی دیجیتال، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان «ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی» می پردازد.
 
 علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس، جشنواره و کارگاههای آموزشی‌ می‌توانند با مراجعه به سایت های www.irancpr.ir، www.shara.ir یا تماس تلفنی با شماره های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

 

ارتباط بصری از طریق زبان های گرافیکی یا نشانه ها مدتهاست که در بین انسانها با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف و در دهه های اخیر بین انسان و ماشین انجام شده است. در دنیای دیجیتالی امروز، اطلاعات بصری به طور معمول با استعاره های مختلفی که معمولاً در زندگی روزمره بکار می رود مورد استفاده قرار می گیرد تا درک سریع و تجزیه و تحلیل آسان را در طی فرآیند ارتباطات تسهیل کند.


ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.

محورهای کارگاه
همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.

کارگاه آموزشی "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی"
کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی" می پردازد.

مدرس:
محمود مختاریان، استاد روزنامه نگاری، مدرس دانشگاه

سرفصل ها
- اطلاعات، تصویر و تجسم
- فرم و محتوا
- سواد بصری
- بلاغت های بصری
- زیبایی شناسی رسانه ای
- تجزیه و تحلیل محتوای چندرسانه ای
- زیبایی شناسی محصولات انتشاراتی
- ارتباطات بصری در حوزه رسانه های اجتماعی
- ارائه نکات کاربردی

کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری"
تحقیقات و آمارها نشان می دهد یک فرد معمولی در هر ماه تقریبا 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل ساده برای شروع استفاده از ویدیو و سایر ابزارهای بصری در سال های گذشته در حوزه روابط عمومی هستند. اگر روابط عمومی ها بخواهند پیام های اثربخشی تولید کنند، باید در مورد تصویر و ارتباطات بصری نیز آموزش ببینند.
کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری" در پاسخ به نیازهای جدید شاغلان روابط عمومی طراحی شده است.

مدرس:
دکتر مریم سلیمی، پژوهشگر ارتباطی و تصویری، مدرس دانشگاه

سرفصل ها
- تصویر و تصور
- چرا محتوای بصری؟
- مروری بر تحولات اخیر قالبهای مختلف بصری
- آشنایی با چند اصطلاح
- نگاهی به آینده تصویر و تولیدات بصری
- قالبهای بصری در رسانه های اجتماعی
- آینده روابط عمومی
- پیشنهادها

اطلاعات تماس
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی زیر ذیل مراجعه نمایند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد