درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 03:15   

بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند

  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل

  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


ادامه ادامه مطلب دو

فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد

  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
  خریداری و تجهیز امکانات زیرساختی روابط عمومی دانشگاه مازندران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: رسانه‌ها بیش از بیان نقاط ضعف باید امیدآفرین باشند
  اولین دوره آموزشی سواد رسانه ای در شهرداری ساری آغاز شد
  وقتی که تانک‌ها و هواپیماها گلخانه می‌شوند؛ ایدۀ هنرمند فرانسوی برای جهان پساکرونا
  خود مختاری ارتباطی
  تاکید استاندار البرز بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها
  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد
  مراسم روز خبرنگار به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود
  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40334صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 25 مهر 1398 - 09:19
کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده
بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجارب و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از چالش های مهم در زمینه برگزاری رویدادهای روابط عمومی، یافتن و ارایه معیاری مناسب برای انتخاب سخنرانان حرفه ای، کیفیت، کمیت و نحوه ارایه سخنرانی ها، انتخاب موضوع، زمان و مکان مناسب، جمعیت مناسب، حامیان مالی، تشریفات مناسب و به طور کلی مدیریت، برنامه ‎ریزی و هماهنگی است. آنچه که بیش از همه - با توجه به تحولات صورت گرفته در الگوی آموزشی روابط عمومی، نتایج نظرسنجی ها و توقعات شرکت کنندگان- بر همگان آشکار شده این است که برگزاری رویدادهای منهای مشارکت محسوس شاغلان روابط عمومی تقریبا امکان پذیر نیست و عدم استقبال پیشین از حضور در این گونه برنامه ها، گواه صادقی بر این مدعاست.


بنابراین پیش روی دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی دو راه بیشتر وجود ندارد: یا متوقف کردن برگزاری کنفرانس یا تغییر کلی در نحوه برپایی کنفرانس در همه اشکالش. ماحصل مشورت های مختلف با استادان و کارشناسان فرهیخته ما را به این نتیجه رسانده که کنفرانس روابط عمومی به عنوان نخستین رویداد روابط عمومی در ایران، قابلیت پوست اندازی در همه زمینه ها را دارد و بهتر است به جای توقف برگزاری، ضمن پیروی از استانداردهای ثابت پذیرفته شده، رویه های جدید حضور شاغلان روابط عمومی برای روایت موفقیت هایش فراهم نماید. امروز ما در یک جامعه سیال زندگی می کنیم و در آستانه یک جامعه کاملا شبکه ای قرار داریم و به همین دلیل نیازی نیست همچون گذشته از استانداردهایی پیروی کنیم که پاسخگوی "جامعه سیال امروز روابط عمومی" نیست.


ما می خواهیم کار برگزاری کنفرانس روابط عمومی را به شاغلان روابط عمومی و شرکت کنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده می شود و همین ها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر می شوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایده های خود می پردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.


بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجارب و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.


اطمینان داریم مزیت افزایش کیفیت ناشی از برگزاری چنین رویدادهایی بسیار چشمگیرتر از 15 دوره قبل خواهد بود. به همین خاطر دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی در نظر دارد شانزدهمین دوره این رویداد را با محوریت تجربه محوری برگزار نماید. این امر به ما در راستای ارائه رویدادی با کیفیت بالا کمک شایانی خواهد کرد.

گام نخست در این فرآیند شناخت نقاط ضعف دوره های قبلی است. به راستی کنفرانس های برگزار شده در کدام بخش ها با ضعف و ناتوانی شدید مواجه بوده است؟ به راستی چرا ارایه "تجربیات" مهم و متمایز شاغلان روابط عمومی در منظر کنفرانس روابط عمومی، امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده است؟


پاسخ این پرسش ها در شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مشخص خواهد شد.

وبسایت: www.irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


  فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات منتشر می کند/ ویژه نامه ای درخصوص تعامل روابط‌عمومی ها و رسانه ها


  آگاهی رسانی عملکرد و خدمات دستگاهها به مردم باید در اولویت روابط عمومی ها باشد


  کسب عنوان سرآمدان روابط عمومی فرمانداری های استان تهران توسط روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری


  ابزار جدید ردگیری تماس در سنگاپور با یک باتری ۹ ماهه


  روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید


  تاکید معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تجدید ساختار روابط عمومی در کشور


  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد