درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:24   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40333صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 مهر 1398 - 08:11
استراتژی محتوا: یک برنامه منسجم تاثیر گذار است
ما قبلا درباره ایده مناسبی از تطبیق استراتژی بازاریابی محتوای یک برند با پلتفرمی که محتوا در آن منتشر می شود، بحث کرده ایم. اما در مورد نوع محتوا و نه فقط پیام و ظاهر چه می توان گفت؟ با وجود این که هر بستر یا کانالی به طور مستقل هستند، اما هر کدام بخشی از اکو سیستمی هستند که به یک هدف اصلی خدمت می کنند: ایجاد تجارت جدید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|مریم میرعبدالحق|| ما قبلا درباره ایده مناسبی از تطبیق استراتژی بازاریابی محتوای یک برند با پلتفرمی که محتوا در آن منتشر می شود، بحث کرده ایم. اما در مورد نوع محتوا و نه فقط پیام و ظاهر چه می توان گفت؟ با وجود این که هر بستر یا کانالی به طور مستقل هستند، اما هر کدام بخشی از اکو سیستمی هستند که به یک هدف اصلی خدمت می کنند: ایجاد تجارت جدید.


برای رونق این اکو سیستم، هر بستر می بایست برای هدایت مشتریان به کانال های فروش نقش داشته باشند. بنابراین هنگامی که یک استراتژی بازاریابی محتوای تبدیل شده را تهیه کردید، مهم است که بپرسید که هر بخش از این محتوا که در خدمت مصرف کننده است، چه هدفی را دنبال می کند.

به عنوان مثال، اجازه دهید در مورد یکی از قوانین مهم ارسال پیام رسانه های اجتماعی صحبت کنیم: قانون سوم؛ این قانون اساس محتوای رسانه های اجتماعی را به سه دسته تقسیم و به سازندگان خود کمک می کند تا خوراک های خود را متنوع کنند و چندین هدف را تحقق ببخشند. همچنین از محاصره تمام محتوا جلوگیری و با تکیه بر محور خرید و فروش و ایجاد ایده های جالب و جذاب برای جلب توجه مصرف کنندگان از انتشار هر نوع محتوا جلوگیری می کند.


با این حال، هنگام انتخاب محتوا برای یکی از این سه قانون یعنی محتوای مرتبط، مهم است از خودتان بپرسید این قطعه بزرگ در کجای تصویر قرار دارد. بیایید این را بپذیریم که یک شرکت روابط عمومی تعداد زیادی از مقالات صنعت را در تقویم اجتماعی خود در طول ماه قرار می دهد. این اخبار کوتاه یا تفسیر جالب می تواند چندین هدف را ارایه دهد. این موضوع می تواند به کاربرانی که برای شرکت خود به دنبال شهرت برندشان هستند کمک کند. همچنین می تواند به شرکت برای کمک به مشتریانی که ممکن است با اخبار یا داستان های به اشتراک گذاشته شده در ارتباط باشند نیز کمک کند.


با این حال باید محتاط باشید زیرا ارسال مطالب بسیار به خارج از کشور در واقع می تواند صدمات بیشتری نسبت به مزایای آن وارد کند. این را در نظر بگیرید: که اگر یک کاربر روی پیوند یک مقاله خبری در صفحه لینکداین شرکت روابط عمومی کلیک کند، احتمالا بلافاصله مکان مورد نظر را فراموش می کند و به جای آن، خود را غرق در آن داستان می بینند. به طور حتم آنها ممکن است یک چیز جالب را بیاموزند یا ممکن است ایده های داستان را به شرکت پیوند دهند (البته اگر شرکت خوش شانس باشد)، اما آنها نام یا آرم شرکت را در جایی نمی بینند و وقت خود را صرف سایت اینترنتی این شرکت نمی کنند.


برای این کار برندها باید راه هایی برای هدایت مشتریان بالقوه به سایت خود بیابند، نه اینکه مطالب خود را در تمام منابع خارجی قرار دهند که کاربران با آنها سروکار دارند. ترافیک وب سایت بخش اساسی هر قیف فروش است، بنابراین بهتر است کاربران زمان ارزشمند خود را در وب سایت آن برند بگذرانند.

این ایده باید در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر واقع شود. هر بستر ،ضمن بیرون کشیدن نوع محتوا باید با موضوعات و پیامهای مشابه هماهنگی داشته باشد. همه این ها یک نگاه و احساس منسجم ایجاد می کند که در مصرف کننده اعتماد ایجاد کرده وشهرت برند را به وجود می آورد.


چگونه یک‌ کسب و کار، کاربران بیشتری را به وب سایت خود معرفی کند؟ به عنوان نمونه از روابط عمومی که قبلا مثال زده شده بود استفاده کنید. برای دستیابی به اهداف، یکسان بودن منابع اطلاعاتی معتبر برای مشتری های آینده نگر مهم است، ضمن تشویق این کاربران برای گذراندن وقت خود در وب سایت شرکت شما، این شرکت می تواند شروع به جمع آوری سر تیترها در وبلاگ خود کند. این امر می تواند چند مطالعه موردی را منتشر کند تا بعد از آن محتوا را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کند. مطالعه و سپس ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی می تواند یک سری وبینار را با هدف آموزش مشتریان بالقوه در مورد داشتن یک تیم روابط عمومی قوی راه اندازی کند. تمام این گزینه ها هر دو هدف را به طور همزمان انجام می دهند.


یافتن راه های قدرتمند برای اتصال هر پلتفرم و کانال به یکدیگر باعث تقویت برنامه بازاریابی برای هر شغلی می شود و حتی یک ممیزی ساده از آنچه که برند در حال انجام است می تواند زمینه هایی را برای فرصت ایجاد انسجام بیشتر نشان دهد.

 

منبع:  https://www.5wpr.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود