درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:56   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

در قطر، روشی را برای مقابله با جعل پیشنهاد کردند

  در قطر، روشی را برای مقابله با جعل پیشنهاد کردند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در قطر، روشی را برای مقابله با جعل پیشنهاد کردند
  برگزاری کارگاه بین المللی روزنامه نگاری محیط زیست
  فصلنامه «روزنامه‌نگاری جدید» منتشر می شود
  «مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» منتشر شد
  آمادگی لرستان برای میزبانی دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری
  اعتراض برخی اعضای کنگره آمریکا به تصمیم شبکه سی‌ان‌ان برای پخش نکردن پیام‌های تبلیغاتی پرزیدنت ترامپ
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40328صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1398 - 15:42
نتایج یک نظرسنجی: کالاهای "ساخت آلمان" همچنان محبوب‌ترین هستند
بر اساس نتایج نظرسنجی دانشگاه کمبریج و همچنین موسسه "یوگوو" کالاهای ساخت آلمان همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای ساخت ایتالیا در رده دوم قرار دارند. کالاهای ساخت چین به لحاظ اعتماد مردم در رده آخر.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس نتایج نظرسنجی دانشگاه کمبریج و همچنین موسسه "یوگوو" کالاهای ساخت آلمان همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای ساخت ایتالیا در رده دوم قرار دارند. کالاهای ساخت چین به لحاظ اعتماد مردم در رده آخر.
 
 یک نظرسنجی پیرامون محبوبیت کالاهای ساخت کشورهای صنعتی در ۲۳ کشور جهان صورت گرفته است. این نظرسنجی به سفارش دانشگاه بریتانیایی کمبریج و همچنین موسسه نظرسنجی "YouGov" صورت گرفته است. زمان برگزاری این نظرسنجی در ماه فوریه و مارس سال جاری بوده است. خبرگزاری آلمان روز دوشنبه هشتم مهر (۳۰ سپتامبر) با انتشار گزارشی از برلین خبر از اعلام نتایج این نظرسنجی داده است.
 
 بر اساس این نظرسنجی، کالاهای با برچسب "ساخت آلمان" همچنان در رده نخست محبوبیت و اعتماد در بین شهروندان ۲۳ کشور شرکت کننده در این نظرسنجی قرار دارد.
 
 این نظرسنجی در فاصله بین ۲۸ فوریه تا ۲۶ مارس سال جاری از جمله در کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، برزیل و آمریکا صورت گرفته است. در قاره آفریقا نیز مردم سه کشور نیجریه، آفریقای جنوبی و مصر در این نظرسنجی مشارکت داشته‌اند. در آسیا نیز از جمله در عربستان، هند، چین، اندونزی و تایلند نظرسنجی درباره محبوبیت و اعتماد شهروندان به کالاهای ساخت کشورهای مختلف صورت گرفته است.
 
 آلمان در رتبه نخست
 تقریبا نیمی از کسانی که در این ۲۳ کشور در نظرسنجی یاد شده شرکت کرده‌اند، کالاهای "ساخت آلمان" را به عنوان کالاهای مرغوب ارزیابی کرده‌اند. آلمان با کسب ۴۵ درصد نظر مثبت در جدول منتشر شده از سوی سازمان‌دهندگان این نظرسنجی در رتبه نخست قرار دارد.
 
 تنها شش درصد از شرکت‌کنندگان نظری منفی نسبت به کالاهای ساخت آلمان داشته‌اند. پس از آلمان، کالاهای ساخت ایتالیا با ۳۸ درصد در رتبه دوم قرار دارد.
 
 بریتانیا و فرانسه نیز با ۳۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. اعتماد به کالاهای ساخت ژاپن نیز ۳۳ درصد اعلام شده است. این در حالی است که کالاهای ساخت کشور کره جنوبی، یکی از رقیبان آسیایی ژاپن با تنها ۵ درصد در رتبه نهم قرار دارند.
 
 کالاهای ساخت چین برخلاف سایر کشورها از محبوبیت و اعتماد چندانی برخوردار نیستند. ۴۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشته‌اند، نگاهی منفی به کیفیت کالاهای ساخت چین دارند. از این منظر چین در رده آخر جدول محبوبیت و اعتماد ساکنان این ۲۳ کشور قرار دارد.
 
 این نظرسنجی در مورد محصولات ۱۲ کشور صورت گرفته است. به این ترتیب، آلمان در جایگاه نخست و چین در جایگاه دوازدهم قرار دارد./ وله

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود