درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 19:04   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40328صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1398 - 15:42
نتایج یک نظرسنجی: کالاهای "ساخت آلمان" همچنان محبوب‌ترین هستند
بر اساس نتایج نظرسنجی دانشگاه کمبریج و همچنین موسسه "یوگوو" کالاهای ساخت آلمان همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای ساخت ایتالیا در رده دوم قرار دارند. کالاهای ساخت چین به لحاظ اعتماد مردم در رده آخر.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس نتایج نظرسنجی دانشگاه کمبریج و همچنین موسسه "یوگوو" کالاهای ساخت آلمان همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای ساخت ایتالیا در رده دوم قرار دارند. کالاهای ساخت چین به لحاظ اعتماد مردم در رده آخر.
 
 یک نظرسنجی پیرامون محبوبیت کالاهای ساخت کشورهای صنعتی در ۲۳ کشور جهان صورت گرفته است. این نظرسنجی به سفارش دانشگاه بریتانیایی کمبریج و همچنین موسسه نظرسنجی "YouGov" صورت گرفته است. زمان برگزاری این نظرسنجی در ماه فوریه و مارس سال جاری بوده است. خبرگزاری آلمان روز دوشنبه هشتم مهر (۳۰ سپتامبر) با انتشار گزارشی از برلین خبر از اعلام نتایج این نظرسنجی داده است.
 
 بر اساس این نظرسنجی، کالاهای با برچسب "ساخت آلمان" همچنان در رده نخست محبوبیت و اعتماد در بین شهروندان ۲۳ کشور شرکت کننده در این نظرسنجی قرار دارد.
 
 این نظرسنجی در فاصله بین ۲۸ فوریه تا ۲۶ مارس سال جاری از جمله در کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، برزیل و آمریکا صورت گرفته است. در قاره آفریقا نیز مردم سه کشور نیجریه، آفریقای جنوبی و مصر در این نظرسنجی مشارکت داشته‌اند. در آسیا نیز از جمله در عربستان، هند، چین، اندونزی و تایلند نظرسنجی درباره محبوبیت و اعتماد شهروندان به کالاهای ساخت کشورهای مختلف صورت گرفته است.
 
 آلمان در رتبه نخست
 تقریبا نیمی از کسانی که در این ۲۳ کشور در نظرسنجی یاد شده شرکت کرده‌اند، کالاهای "ساخت آلمان" را به عنوان کالاهای مرغوب ارزیابی کرده‌اند. آلمان با کسب ۴۵ درصد نظر مثبت در جدول منتشر شده از سوی سازمان‌دهندگان این نظرسنجی در رتبه نخست قرار دارد.
 
 تنها شش درصد از شرکت‌کنندگان نظری منفی نسبت به کالاهای ساخت آلمان داشته‌اند. پس از آلمان، کالاهای ساخت ایتالیا با ۳۸ درصد در رتبه دوم قرار دارد.
 
 بریتانیا و فرانسه نیز با ۳۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. اعتماد به کالاهای ساخت ژاپن نیز ۳۳ درصد اعلام شده است. این در حالی است که کالاهای ساخت کشور کره جنوبی، یکی از رقیبان آسیایی ژاپن با تنها ۵ درصد در رتبه نهم قرار دارند.
 
 کالاهای ساخت چین برخلاف سایر کشورها از محبوبیت و اعتماد چندانی برخوردار نیستند. ۴۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشته‌اند، نگاهی منفی به کیفیت کالاهای ساخت چین دارند. از این منظر چین در رده آخر جدول محبوبیت و اعتماد ساکنان این ۲۳ کشور قرار دارد.
 
 این نظرسنجی در مورد محصولات ۱۲ کشور صورت گرفته است. به این ترتیب، آلمان در جایگاه نخست و چین در جایگاه دوازدهم قرار دارد./ وله

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2