درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40318صفحه نخست » یکشنبه، 7 مهر 1398 - 21:58
نگرانی فیسبوک از تلاش مجدد "عوامل خارجی" برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا
انتظار می‌رود که رقبای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا با تمام وسایل ممکن به مصاف یکدیگر بروند. فیسبوک نگران است که "عوامل خارجی" باز هم برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا از طریق این شبکه اجتماعی تلاش کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انتظار می‌رود که رقبای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا با تمام وسایل ممکن به مصاف یکدیگر بروند. فیسبوک نگران است که "عوامل خارجی" باز هم برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا از طریق این شبکه اجتماعی تلاش کنند.
 
 شرکت آمریکایی فیسبوک این احتمال را مطرح کرده است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال آینده میلادی بار دیگر "عوامل خارجی" برای تأثیرگذاری بر آن از طریق این شبکه اجتماعی تلاش کنند.
 
 مایک شروپفر، رئیس فنی فیسبوک، به "ولت آم زونتاگ" (نسخه یکشنبه‌های روزنامه آلمانی "وِلت" ) گفت: «عوامل خارجی دوباره تلاش خواهند کرد تا بر انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا تأثیر بگذارند، اما شکل عملکرد آنها با آنچه در سال ۲۰۱۶ انجام دادند متفاوت خواهد بود.»
 
 این مقام فیسبوک افزود که شرکت‌اش برای مقابله با نفرت‌پراکنی و تبلیغاتی که چنین اهدافی را دنبال می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. او در عین حال افزود که فیسبوک در این راه با حریفی طرف است که ممکن است راه‌های مختلفی را برای اقدامات خود محاسبه کرده باشد.
 
 به گفته شروپفر، در این وضعیت هیچگاه نمی‌توان تمام کپی‌های چنین تبلیغات و نفرت‌پراکنی‌هایی را پیدا کرد.
 
 این مدیر فیسبوک در بخش دیگری از مصاحبه‌اش به نکات دیگری هم اشاره کرده است. به گفته او، این شبکه اجتماعی می‌خواهد تصمیم‌گیری در این مورد که چه مضامینی در اینترنت سانسور خواهند شد را اعلام کند.
 
 مایک شروپفر گفت: «پرسش این است که آیا فیسبوک باید درباره مسایل اساسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تصمیم‌گیری کند؟ پاسخ منفی است.»
 
 از نظر این مدیر فیسبوک، این نقش که چه مضمونی مناسب و چه مضمونی نامناسب است بایستی به جامعه سپرده شود.
 
 به گفته شروپفر، دست‌کم فعلا نقش و اقدام خود افراد که فیسبوک به خاطر آن در ماه‌های گذشته هدف انتقادها قرار گرفته بود، اجتناب‌ناپذیر است.
 
 شبکه‌های اجتماعی همواره برای انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و جعلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا نیز فیسبوک مورد سوءاستفاده احتمالی عوامل روس قرار گرفت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد