درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40257صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 - 11:41
7 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی
روابط عمومی بیشتر از تبلیغات مقرون به صرفه است. روابط عمومی نسبت به نتایجی که بدست می آورد و تاثیری که در اعتبار شرکت دارد، بازده موثر به مراتب بیشتری نسبت به تبلیغات دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این یادداشت به نکاتی درباره برنامه ریزی برای روابط عمومی می پردازیم:
 

1. روابط عمومی بیشتر از تبلیغات مقرون به صرفه است. روابط عمومی نسبت به نتایجی که بدست می آورد و تاثیری که در اعتبار شرکت دارد، بازده موثر به مراتب بیشتری نسبت به تبلیغات دارد. مردم می دانند که برای تبلیغات هزینه ای پرداخت شده و جایگاه روابط عمومی ممکن است در مجموع دارای وزن بیشتری برای مشتریان بالقوه باشد.

2. بودجه روابط عمومی خود را در ابتدای برنامه مشخص کنید. روابط عمومی هرگز نباید بدون فکر شروع به کار کند.

3. زمانبندی همه چیز است و روابط عمومی قرار نیست معجزه کند. برای دریافت بهترین خروجی ها پیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزی هستید. ماه ها پیش از اینکه وبسایت یا کالا و خدمات را ارائه دهید باید این برنامه ریزی ها را انجام دهید.
 

4. به اهداف و مقاصد کسب و کار خود فکر کنید. در حالی که مطمئن می شوید اهداف شما دست یافتنی است باید نسبت به این که در یک سال در کجا می خواهید باشید و چقدر می خواهید رشد کنید جاه طلب باشید. سپس اهداف روابط عمومی خود را با اهداف تجاری خود همتراز کنید. آیا می خواهید حضور رهبری فکری خود را افزایش دهید؟ تعریف اهداف به شما کمک می کند که به وضوح شناسایی کنید کجا روابط عمومی می تواند حمایت کننده باشد.

5. معین کنید که برای دستیابی به اهداف و مقاصد به اقدامات روابط عمومی نیاز است. این مهم است که نسبت به این که در 12 ماه چه مقدار دستاورد می توان داشت واقع بین باشید و مطمئن شوید که اقدامات شما اهداف تان را کاملا حمایت می کنند.

6. موفقیت ها و تلاش هایی که در سال گذشته به طور خاصی در ابلاغ پیام شما موثر بودند را مرور کنید. از این ابتکارات در کارزارهای سال بعد استفاده کنید. برای اطمینان از تداوم و ثبات باید این موفقیت ها را پرورش داده و تقویت کنید.

7. معیارهایی را برای دستیابی ایجاد کنید. با گروه روابط عمومی خود کار کنید تا معیارهایی را تعریف کنید که با سطح تلاش ها و تعهدات شما همخوانی داشته باشد، سپس آن ها را روی کاغذ بیاورید و نتایج را پیگیری کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد