درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40252صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1398 - 17:29
تاکید بر نظارت فعالان تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن‌های نمایش‌های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی و در عین حال نظارت خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن‌های نمایش‌های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی و در عین حال نظارت خواهند شد.

احسان اله حجتی روز سه شنبه افزود: با توجه به گزارش برخی ناهنجاری ها در حوزه تبلیغات در فضای مجازی، با ابلاغ اخیر این دفتر، اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها موظف به نظارت دقیق تر و گزارش اقدامات نظارتی خود هنگام صدور و اجرای طرح های تبلیغاتی در رسانه های محیطی، آگهی نامه ها، فضای مجازی و دیگر فضاهای تبلیغاتی شده اند.

وی مسئولیت مغایرت پوشش ها و آرایش مانکن های حاضر در تبلیغات با هنجارها، اخلاق و نیز قوانین و مقررات تبلیغاتی را بر عهده مجریان تبلیغات، برگزارکنندگان رویدادها و فعالان مد و لباس دانست و گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی همچنین با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اجرای قوانین و مقررات تبلیغاتی در نمایشگاه های مد و لباس یا رویدادهای مشابه که برای معرفی، طراحی و تولید پوشاک برگزار می شوند، جدی تر و دقیق تر نظارت خواهد کرد.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به همکاری پشت پرده برخی دست اندرکاران تبلیغاتی با فعالان مد و لباس در شبکه های مجازی با هدف ترویج پوشش های نامتناسب و خارج از عرف و اخلاق جامعه افزود: کانون های آگهی و تبلیغاتی استان ها و تشکل های مربوط به ویژه آن هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از همکاری مانکن های مد و لباس در تبلیغات بهره برداری می کنند، باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات تبلیغاتی از فعالیت های خلاف موازین عرفی و اخلاقی پرهیز نمایند.

حجتی اضافه کرد با کانون های آگهی و تبلیغاتی که تخلف آن ها بر اساس گزارش سازمان ها و نهادهای ذیربط یا پایش و ارزیابی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرز شود بر اساس قانون به شدت برخورد و در مورد اعتبار پروانه فعالیت و ادامه فعالیت آنها تصمیم گیری خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر همراه با زمینه‏ سازی استفاده از ظرفیت‏ها و ابزارهای تبلیغاتی در حمایت از کسب و کارهایی که فعالیت خود را مطابق با قوانین و مقررات انجام می دهند، عملکرد فعالان تبلیغاتی را نیز به طور دقیق نظارت و ارزیابی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد