درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:34   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40228صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1398 - 18:42
سه کتاب جدید از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود
به همت انجمن متخصصان روابط عمومی: - سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: کتاب "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" که توسط کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج، تیلور و فرانسیس نوشته شده، نقش حیاتی برنامه‌ریزی ارتباطات برای موفقیت روابط عمومی را نشان می دهد. طرح‌‎های موفق روابط عمومی اتفاقی نیستند. متخصصان روابط عمومی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

مهدی باقریان در ادامه با توجه به نظر نویسندگان این کتاب نقل کرد: در کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" که کار مشترک سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب می باشد آمده است: "از دیدگاه کلاسیک، اثرات یک استراتژی ارتباطی معمولاً در قالب تغییر رفتاری، تغییر در دانش و نگرش‌ها، قدرت بخشیدن، ظرفیت‌سازی، ایجاد ائتلاف، همکاری و توسعه‌ منابع مشاهده می‌شود. وقتی از دیدگاه غیرکلاسیک به آن نگاه کنیم و مخاطب را نه یک دریافت‌کننده‌ منفعل اطلاعات بلکه یک سوژه‌ فعال و کنشگر قلمداد نماییم، منابع دانش قدرتمندتر، تسهیل بیشتر در مدیریت مشکلات، سازمان‌دهی بیشتر در جامعه، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و اقدام مشترک حاصل می‌شوند. اگرچه سنجش این عوامل دشوارتر است، اما دیدگاهی واقع‌گرایانه‌تر نسبت به بازدهی برنامه می‌سازند و رویکرد مشارکتی خاصی را تقویت می‌کنند که مفهوم «مدیریت یکپارچه‌ سیل» را تداعی می‌کند."

 

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که "راهنمای خانوادگی برای آمادگی و پاسخگویی به رخدادهای ناگهانی"، به شما کمک می‌کند برنامه‌ی پاسخگویی به این رخدادها را برای کمک به خود و خانواده تان توسعه دهید، اظهار داشت: "در این کتاب که توسط سازمان امنیت و تعاون اروپا، وزارت کشور صربستان و با حمایت مالی آژانس بین المللی سوئیس منتشر شده، قصد ما فراهم‌سازی دسترسی آسان به اطلاعات اساسی است که می‌توانند در راه پاسخگویی به مسائل اضطراری و از آن مهمتر، آشنایی با آن‌ها پیش از وقوع رخداد، مفید باشند. سعی کرده‌ایم تمامی خطرات بالقوه‌ای که می‌توانند بر مردم و کشورمان تاثیر بگذارند را در آن بگنجانیم. برخی از بحران‌ها و مسائل اضطراری ارائه شده، نه رایج و نه خطرناک هستند، اما کماکان باید راجع به آن‌ها بدانید."


وی با اشاره به مقدمه این کتاب تصریح کرد: "اعتقاد داریم که باید بدانید نادیده گرفتن ریسک‌ها و تظاهر به اینکه حوادث طبیعی و سایر خطرات بر ما تاثیری ندارند، عاقلانه و مفید نخواهد بود. در عوض آگاهی از تمامی موقعیت‌هایی که می‌توانند رخ دهند و توانایی پاسخگوییِ به‌موقع و مناسب به هرگونه مسئله‌ی اضطراری، بسیار بهتر خواهد بود."


باقریان در خصوص بخش های مختلف این کتاب، گفت: اشکال مختلف حادثه از جمله آتش سوزی در خانه، آتش سوزی در جنگل، سیل، ایمنی آب و نجات (رودخانه ها و دریاچه ها)، رانش زمین و ریزش سنگ، زلزله، فجایع ناشی از فناوری، حوادث هسته ای و تشعشعی، تروریسم، شرایط آب و هوایی وخیم، مهمات منفجرنشده و حوادث ترافیکی، می‌توانند همه‌جا، در هر زمان و بدون هشدار اتفاق بیافتند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی