درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 11:17   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40221صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 30 شهریور 1398 - 20:38
حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
نمایشگاه رونق تولید ملی با شعار «نهضت ساخت تولید داخل» با حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بیش از 40 شرکت داخلی در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی پل شهرستان اصفهان، با دو رویکرد اساسی لزوم حمایت از تولید داخلی با رونمایی از دستـــــاوردهای صنعتگــــــران و دانشمندان ایرانی، و نیز نمایش نیازهای وارداتی صنایع برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نمایشگاه رونق تولید ملی با شعار «نهضت ساخت تولید داخل» با حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بیش از 40 شرکت داخلی در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی پل شهرستان اصفهان، با دو رویکرد اساسی لزوم حمایت از تولید داخلی با رونمایی از دستـــــاوردهای صنعتگــــــران و دانشمندان ایرانی، و نیز نمایش نیازهای وارداتی صنایع برگزار شد.

در آیین افتتاحیۀ این نمایشگاه، حمیدرضا فولادگر، نمایندۀ مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون ویژۀ تولید ملی، و سید حسن قاضی‌عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری اصفهان از غرفۀ فولاد مبارکه بازدید کردند و از نزدیک با فرایند بومی‌سازی این شرکت آشنا شدند.


قانون رفع موانع تولید تصویب شده است
حمیدرضا فولادگر در این خصوص گفت: به‌منظور حمایت از تولید ملی و رونق تولید، علاوه‌بر قانون رفع موانع تولید، قانون حداکثر استفاده از تولید داخل تصویب شده است. طبق این قانون هیچ شرکت دولتی، نیمه‌دولتی و شرکت‌های خصوصی‌ای که از امکانات دولتی استفاده می‌کنند، تا قبل از حصول اطمینان از عدم امکان تولید کالا در داخل، اجازۀ واردات از خارج از کشور را نخواهند داشت.


فولاد مبارکه درزمینه�" بومی‌سازی خوب عمل کرده است
در ادامه، قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: فولاد مبارکه درزمینۀ بومی‌سازی خوب عمل کرده است. این شرکت بایددر ادامه هم تا حد امکان نیازهای خود را در داخل تهیه کند تا باعث بهبود روند ایجاد اشتغال شود.


وی ضمن تأکید بر این‌که فولاد مبارکه باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و با این دیدگاه که تحریم‌ها همواره برقرار خواهد بود، نیازهای خود را از داخل تهیه کند، تصریح کرد: این رویکرد باعث می‌شود تولیدکنندگان داخلی توانمند شوند و بتوانند با تولیدکنندگان خارجی رقابت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی