درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:29   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40219صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 30 شهریور 1398 - 20:37
تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
از آنجا که در فعالیت‌های اقتصادی حمایت از واحدهای تولیدی و فراهم کردن شرایطی برای رشد و بالندگی هر چه بهتر این واحدها به شعاری برای بسیاری از گروه‌ها و افراد صاحب منصب جهت خودنمایی و کسب موقعیت تبدیل شده، اما اقدام عملیاتی در این عرصه کمتر به چشم می‌آید و شاید بتوان گفت این شعار در میدان عمل به حاشیه رانده شده و تنها سازمان‌ها و نهادهای انگشت‌شماری احساس وظیفه کرده و از مرحله سر دادن شعار پا را فراتر نهاده و در حیطه عمل به سخنانشان جامه عمل پوشانده و در میدان عمل حمایت را معنا کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که در فعالیت‌های اقتصادی حمایت از واحدهای تولیدی و فراهم کردن شرایطی برای رشد و بالندگی هر چه بهتر این واحدها به شعاری برای بسیاری از گروه‌ها و افراد صاحب منصب جهت خودنمایی و کسب موقعیت تبدیل شده، اما اقدام عملیاتی در این عرصه کمتر به چشم می‌آید و شاید بتوان گفت این شعار در میدان عمل به حاشیه رانده شده و تنها سازمان‌ها و نهادهای انگشت‌شماری احساس وظیفه کرده و از مرحله سر دادن شعار پا را فراتر نهاده و در حیطه عمل به سخنانشان جامه عمل پوشانده و در میدان عمل حمایت را معنا کرده‌اند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، و به نقل از خبرگزاری فارس، بانک صادرات ایران از جمله نهادهای مالی است که شعار حمایت از واحدهای تولیدی و رونق تولید را عملیاتی کرده و از سال‌ها پیش در راستای حمایت از تولید داخل، برنامه‌های راهبردی را تدوین کرده تا بتواند با نشان دادن نتایج مثبت چنین اقدامی حامیان دیگری را تشویق و با خود همراه سازد تا چرخ اقتصاد کشور به گونه‌ای که شایسته ایران پهناور است به حرکت درآید.


این بانک با رونمایی از طرحی به نام «طراوت» کوشیده است حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید را به میزانی رضایت بخش و قابل قبول اجرایی کند. طرح «طراوت» ویژه حمایت از رونق تولید از ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در شعب این بانک در سراسر کشور اجرایی شد تا گرهی از کار تولیدکنندگان بگشاید و تولید را رونق بخشد.


طرح طراوت درواقع یک طرح اعتباری ویژه تولید است که واحدهای تولیدی به پشتوانه آن می‌توانند محصولات خود را به‌صورت نسیه به خریداران به فروش برسانند و مواد اولیه مورد نیاز خود را به صورت نسیه خریداری کنند. امکان دادوستد نسیه‌ای از طریق بانک، می‌تواند یک‌راه حل مناسب و گشایشی اقتصادی برای تولیدکنندگان و خریداران باشد.


در واقع خریداران در صورت نداشتن نقدینگی کافی، در ازای اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار(ال سی) که توسط شعب بانک صادرات ایران صادر می‌شود، می‌توانند محصولات موردنیاز خود را از تولیدکنندگان خریداری کنند. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واحدهای تولیدی، فروشندگان مواد اولیه به واحدهای تولیدی، بنکداران و خریداران عمده محصولات واحدهای تولیدی، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات تولیدی می‌توانند از خدمات طرح طراوت بهره‌مند شوند.


متقاضی استفاده از طرح طراوت می‌تواند به پشتوانه میانگین حساب‌جاری یا کوتاه‌مدت خود که باید ١٠ تا ١٥ درصد میزان اعتبار مورد نیاز را پوشش دهد یا واریز نقدی ١٠ درصد از مبلغ اعتبار موردنیاز نسبت به دریافت اعتبار اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال سی) اقدام کند. همچنین دریافت اعتبار به پشتوانه وثایقی چون سند ملکی نیز امکان‌پذیر است.


متقاضیان دریافت بهره‌مندی از خدمات طرح طراوت باید به شعبه بانک صادرات ایران که در آن صاحب حساب هستند مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به صدور اعتبار اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار موسوم به (LC) در وجه شعبه بانک صادراتی که از سوی فروشنده انتخاب و معرفی شده اقدام کنند. در واقع در این طرح واحدهای تولیدی می‌توانند محصولات خود را به‌صورت نسیه و حداکثر ٣٦٠ روزه و در قبال گشایش اعتبار اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار بانک صادرات ایران به نفع واحد تولیدی از سوی خریدار به فروش برسانند.


همچنین خریداران مواد اولیه واحدهای تولیدی در این طرح امکان خرید نسیه تا ٦ ماه در قبال اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار بانک صادرات ایران به نفع فروشنده توسط واحدهای تولیدی را دارند.


طرح اعتباری طراوت ضمن اولویت دادن به بخش‌های تولیدی جهت استفاده از تسهیلات و تعهدات بانکی، تأمین نقدینگی موردنیاز واحدهای تولیدی را نیز تسریع و تسهیل می‌کند. همچنین همزمان با افزایش سهم بخش تولید از اعتبارات بانکی، هزینه‌های تولید از طریق کاهش هزینه‌های مالی واحدهای تولیدی به‌واسطه استفاده از اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار به‌جای تسهیلات بانکی نیز کاهش پیدا می‌کند.


با نگاهی اجمالی به خدماتی که برای حمایت از تولید در طرح طراوت ارائه می شود می توان با اطمینان گفت بانک صادرات ایران در مسیر پر چالش حمایت از تولید تا کنون موفق بوده و موجبات رضایت متقاضیان را فراهم کرده است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود