درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 03:01   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40213صفحه نخست » جمعه، 29 شهریور 1398 - 18:28
اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
اینستاگرام اعلام کرد محدودیت بیشتری را در انتشار مطالب مربوط به رژیم‌های غذایی، لاغری و جراحی‌های زیبایی اعمال می‌کند. این محدودیت‌ها شامل حال فیسبوک، مالک اینستاگرام هم خواهند شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام اعلام کرد محدودیت بیشتری را در انتشار مطالب مربوط به رژیم‌های غذایی، لاغری و جراحی‌های زیبایی اعمال می‌کند. این محدودیت‌ها شامل حال فیسبوک، مالک اینستاگرام هم خواهند شد.
 
 به گزارش بی سی، اِما کالینز مدیر سیاست‌های اجتماعی اینستاگرام گفت: "ما می‌خواهیم اینستاگرام برای همه کاربران، فضایی مثبت باشد. سیاست جدید بخشی از کار مستمر ماست برای کاهش فشاری که برخی در شبکه‌های اجتماعی احساس می‌کنند."
 
 خانم کالینز گفت برای تدوین رویه جدید از نظر کارشناسان این حوزه استفاده شده است.
 
 طبق قوانین جدید، برخی مطالب درباره رژیم و جراحی زیبایی فقط در دسترس افراد بالای هجده سال قرار می‌گیرند به خصوص آنهایی که تشویق به خرید می‌کنند و قیمت دارند. درمان‌های "معجزه‌آسا" و تبلیغات غیر واقعی مثل "سریع لاغر شوید" هم حذف می‌شوند.
 
 کاربران می‌توانند مطالبی را که به نظرشان ناقض قواعد جدید است گزارش کنند و اینستاگرام آنها را بررسی خواهد کرد تا ببیند باید حذف شوند یا نه.
 
 با این حال این محدودیت‌ها فراگیر نیستند و فقط شامل کاربرانی می‌شوند که اینستاگرام می‌داند زیر هجده سال هستند. برای پیوستن به اپلیکیشن اینستاگرام سن متقاضی پرسیده نمی شود و فقط از کاربر خواسته می‌شود علامت بزند که زیر هجده سال است یا بالای آن. کسانی که با حساب فیسبوک خود ثبت نام می‌کنند، اطلاعاتشان از فیسبوک برداشته می‌شود که معمولا قابل تایید نیست.
 
 تاثیری که این تبلیغات بر سلامت نوجوانان دارند، معیارهای غیرطبیعی و معیوبی که از زیبایی ارئه می‌دهند و راه‌حل‌های غیرواقعی و در برخی موارد زیانباری که ارائه می‌کنند، مدتی است که سبب نگرانی متخصصان و کارشناسان و همچنین والدین شده است.
 
 تقریبا هفت ماه پیش استیون پوویس، مدیر نظام بهداشت و درمان بریتانیا، خواستار ممنوعیت آگهی‌های لاغری و کاهش وزن شد که چهره‌های سرشناس (سلبریتی‌ها) در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. او گفت این محصولات اثر زیانباری بر سلامت جسمی و روانی نوجوانان و جوانان دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد