درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 00:50   

توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد

  توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟

  آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده
  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید
  داستان سرایی
  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40202صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 22:02
مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش شارا، امیر اقتناعی در نشست شورای اداری روابط عمومی شهرداری و بین‌ ‌الملل مشهد اظهار کرد: معتقدیم روابط عمومی باید مشهد را آن‌گونه که هست، به کشور نشان دهد، به همین دلیل همکاری‌ها باید به میزانی باشد که منجر به هماهنگی شود و شدت آن به میزانی باشد که منتهی به یکپارچگی شود تا بتوانیم به صدای واحدی برسیم.

وی افزود: همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با تاکید بر ایجاد هماهنگی درونی، گفت: ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها جزو وظایف و اولویت‌های کاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها تصریح کرد: با نگاه توسعه‌ گرایانه مبتنی بر خروجی مثبت، کار خود را آغاز خواهیم کرد، به همین دلیل خروجی کار و نتیجه عملکرد افراد در کار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اقتناعی عنوان کرد: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج‌دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد؛ در این مسیر هیچکدام بر دیگری مقدم نیست و میان آنها رابطه دو سویه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کارآمدی دو کلید واژه اصلی در این دوره کاری خواهد بود، افزود: البته باید توجه داشت به بهانه کارآمدی، سلامت را قربانی نکنیم، روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه استفاده از مدل‌های توسعه‌ای محلی و تدوین طرح جامع کمک‌رسان خواهد بود، اظهار کرد: کار روابط عمومی شهرداری هماهنگ کردن دیپلماسی عمومی در شهر است و رسانه هم می‌تواند بخشی از آن باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و مدیریت بحران


  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا


  تقدیر رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  موفقیت پتروشیمی شازند در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی


  مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود


  برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای مجازی تنها با اخذ تاییدیه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


  سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد


  سالگرد انتشار روزنامه کیهان


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2