درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40201صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 21:49
"نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
هنگ کنگ از ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی خواسته است تا پس از ماه ها اعتراض، کمک کنند تا تصویر نام تجاری خود را مجددا بسازند. همه به آنها نه گفتند. اسناد به دست آمده توسط BuzzFeed News نشان می دهد که دولت هنگ کنگ برای کمک به بازسازی تصویر خود پس از ماه ها اعتراض از شرکت های روابط عمومی درخواست کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگ کنگ از ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی خواسته است تا پس از ماه ها اعتراض، کمک کنند تا تصویر نام تجاری خود را مجددا بسازند. همه به آنها نه گفتند. اسناد به دست آمده توسط BuzzFeed News نشان می دهد که دولت هنگ کنگ برای کمک به بازسازی تصویر خود پس از ماه ها اعتراض از شرکت های روابط عمومی درخواست کمک کرده است.

 

 

معترضین ضد دولتی در تظاهرات هفته گذشته در برابر گاز اشک آور پناه می گیرند

 

هنگ کنگ - اگر بین ۲۵ تا ۴۵ سال دارید، در شهری مانند سانفرانسیسکو، نیویورک یا واشنگتن دی سی زندگی می کنید و یا یک سرمایه گذار، سیاستمدار یا شاید مسافری برای گذراندن اوقات فراغت خود با درآمد بالا هستید؛ دولت هنگ کنگ دوست دارد شما بدانید که قانون "یک کشور با دو سیستم است" که درست کار می کند.


با توجه به این که ادامه اعتراضات در این شهر به ۱۰۰ روز رسیده است، اما این هفته شاهد آخر هفته ای خشونت آمیز بودیم. یک سند ۷۵ صفحه ای که توسط BuzzFeed News به دست آمده و اولین بار توسط هولمز منتشر شده بود، نشان می دهد که چگونه دولت هنگ کنگ به دنبال کمک از آژانس های روابط عمومی بین المللی است تا تصویر خود را برای مخاطبان غربی بازسازی کند. اگرچه در این سند مشخص نشده است که با چه تعداد از بنگاه ها تماس گرفته شده است، اما اظهارات کری لام رییس اجرایی دولت هنگ کنگ نشان داد که دولت به هشت شرکت روابط عمومی جهانی دست یافته است.


با این حال دولت جوابی برای درخواست خود دریافت نکرده است

 

 

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه، لام گفت که وی همچنان در روزهای آینده به دنبال کمک خواهد بود. لام گفت: "زمان آن فرا خواهد رسید که ما نیز یک کارزار مهم برای بازگرداندن برخی از خسارات وارده به شهرت هنگ کنگ انجام دهیم."
 

کری لام سه شنبه در یک کنفرانس خبری شرکت می کند.


درخواست برای استراتژی ارتباطی شرح داد که چگونه این اعتراضات "نگرانی ها را در مورد موقعیت هنگ کنگ به عنوان قطب تجارت جهانی و مالی با یک محیط پایدار که تحت حمایت قانون است" ایجاد کرده است.


دولت گفت که اهداف آنها رسیدگی به نقاط منفی بعد از ماهها اعتراض و همچنین تأکید بر نقاط قوت هنگ کنگ و "موفقیت در یک کشور با دو سیستم" است. " مانند ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور؛ انگلیس، فرانسه و آلمان در اروپا و شهرهای بزرگ ایالات متحده مانند نیویورک و سان فرانسیسکو.


"یک کشور با دو سیستم" به روابط ویژه هنگ کنگ با چین اشاره دارد که به این شهر اجازه می دهد تا سیستم حقوقی و روابط تجاری خود را حفظ کند. اما معترضین می گویند، این دقیقاً همان چیزی است که در معرض خطر است. معترضین می گویند که یک لایحه استرداد جنجالی که گاهی شهروندان را مجبور می کند تا محاکمه چین را تحمل کنند و تحت حوزه قضایی چین قرار بگیرند و اعتراضات گسترده در ژوئن را برانگیخته کند که باعث فرسایش سیستم جداگانه می شود. با اینکه لایحه استرداد جرقه اولیه برای اعتراضات بود اما اکنون به یک جنبش گسترده طرفدار دموکراسی تبدیل شده است.


یک معترض پس از پرتاب یک کوکتل مولوتوف هنگام تظاهرات در نزدیکی مجتمع دولت مرکزی در هنگ کنگ در ماه سپتامبر آتش گرفت.


لام در اظهارات منتشرشده توسط رویترز، گفت که دولت برای کمک به بهبود تصویر خود به هشت شرکت روابط عمومی جهانی رسیده است که چهار شرکت بلافاصله حذف شدند، دو شرکت دیگر بعدا درخواست جلسات را رد کردند و فقط دو شرکت باقی مانده اند.


لام در اظهارات خود به گروه بازرگانان در اواخر ماه اوت گفت: "من جرات نمی کنم که بگویم دولت تبلیغات انجام می دهد، اما حداقل از نظر انتشار اطلاعات واقعی ما بسیار بسیار ضعیف هستیم."


اداره اطلاعات هنگ کنگ که این سند را منتشر کرده است، به درخواست های ارایه اسامی بنگاه های ویژه روابط عمومی که دولت با آنها تماس گرفته بود، پاسخ نداد.

 


معترضین نیز مشغول راهبردهای روابط عمومی خود بوده اند و از گردهمایی مردمی استفاده می کنند تا در ماه اوت در روزنامه های سراسر جهان تبلیغات کنند. هفته گذشته، معترضین برای تشویق سیاستمداران به تصویب قانون آزادی و دموکراسی هنگ کنگ، به سمت کنسولگری ایالات متحده راهپیمایی کردند که به آمریکا اجازه می دهد در صورت وجود شواهد نقض حقوق بشر، برخی مقامات چینی و هنگ کنگ را تحریم کند.


 رسانه های دولتی چین تبلیغاتی را در توییتر و فیس بوک به راه انداخته اند که معترضین را خشونت بار می خوانند اما مخالفان به طور مرتب دخالت های خارجی را در اعتراضات سرزنش می کنند. بعدا توییتر اعلام کرد دیگر اجازه نخواهد داد رسانه های دولتی تبلیغات را روی سایت خود قرار دهند.


طبق جدول زمانی، درخواست این خدمات در ۱۲ اوت به ارائه دهندگان احتمالی قرارداد ارسال شد و قرار بود جلسه توجیهی یک هفته بعد برگزار شود. دولت امیدوار است که استراتژی روابط عمومی عملی شود.


منبع: www.buzzfeednews.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد