درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:28   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40201صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 21:49
"نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
هنگ کنگ از ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی خواسته است تا پس از ماه ها اعتراض، کمک کنند تا تصویر نام تجاری خود را مجددا بسازند. همه به آنها نه گفتند. اسناد به دست آمده توسط BuzzFeed News نشان می دهد که دولت هنگ کنگ برای کمک به بازسازی تصویر خود پس از ماه ها اعتراض از شرکت های روابط عمومی درخواست کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگ کنگ از ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی خواسته است تا پس از ماه ها اعتراض، کمک کنند تا تصویر نام تجاری خود را مجددا بسازند. همه به آنها نه گفتند. اسناد به دست آمده توسط BuzzFeed News نشان می دهد که دولت هنگ کنگ برای کمک به بازسازی تصویر خود پس از ماه ها اعتراض از شرکت های روابط عمومی درخواست کمک کرده است.

 

 

معترضین ضد دولتی در تظاهرات هفته گذشته در برابر گاز اشک آور پناه می گیرند

 

هنگ کنگ - اگر بین ۲۵ تا ۴۵ سال دارید، در شهری مانند سانفرانسیسکو، نیویورک یا واشنگتن دی سی زندگی می کنید و یا یک سرمایه گذار، سیاستمدار یا شاید مسافری برای گذراندن اوقات فراغت خود با درآمد بالا هستید؛ دولت هنگ کنگ دوست دارد شما بدانید که قانون "یک کشور با دو سیستم است" که درست کار می کند.


با توجه به این که ادامه اعتراضات در این شهر به ۱۰۰ روز رسیده است، اما این هفته شاهد آخر هفته ای خشونت آمیز بودیم. یک سند ۷۵ صفحه ای که توسط BuzzFeed News به دست آمده و اولین بار توسط هولمز منتشر شده بود، نشان می دهد که چگونه دولت هنگ کنگ به دنبال کمک از آژانس های روابط عمومی بین المللی است تا تصویر خود را برای مخاطبان غربی بازسازی کند. اگرچه در این سند مشخص نشده است که با چه تعداد از بنگاه ها تماس گرفته شده است، اما اظهارات کری لام رییس اجرایی دولت هنگ کنگ نشان داد که دولت به هشت شرکت روابط عمومی جهانی دست یافته است.


با این حال دولت جوابی برای درخواست خود دریافت نکرده است

 

 

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه، لام گفت که وی همچنان در روزهای آینده به دنبال کمک خواهد بود. لام گفت: "زمان آن فرا خواهد رسید که ما نیز یک کارزار مهم برای بازگرداندن برخی از خسارات وارده به شهرت هنگ کنگ انجام دهیم."
 

کری لام سه شنبه در یک کنفرانس خبری شرکت می کند.


درخواست برای استراتژی ارتباطی شرح داد که چگونه این اعتراضات "نگرانی ها را در مورد موقعیت هنگ کنگ به عنوان قطب تجارت جهانی و مالی با یک محیط پایدار که تحت حمایت قانون است" ایجاد کرده است.


دولت گفت که اهداف آنها رسیدگی به نقاط منفی بعد از ماهها اعتراض و همچنین تأکید بر نقاط قوت هنگ کنگ و "موفقیت در یک کشور با دو سیستم" است. " مانند ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور؛ انگلیس، فرانسه و آلمان در اروپا و شهرهای بزرگ ایالات متحده مانند نیویورک و سان فرانسیسکو.


"یک کشور با دو سیستم" به روابط ویژه هنگ کنگ با چین اشاره دارد که به این شهر اجازه می دهد تا سیستم حقوقی و روابط تجاری خود را حفظ کند. اما معترضین می گویند، این دقیقاً همان چیزی است که در معرض خطر است. معترضین می گویند که یک لایحه استرداد جنجالی که گاهی شهروندان را مجبور می کند تا محاکمه چین را تحمل کنند و تحت حوزه قضایی چین قرار بگیرند و اعتراضات گسترده در ژوئن را برانگیخته کند که باعث فرسایش سیستم جداگانه می شود. با اینکه لایحه استرداد جرقه اولیه برای اعتراضات بود اما اکنون به یک جنبش گسترده طرفدار دموکراسی تبدیل شده است.


یک معترض پس از پرتاب یک کوکتل مولوتوف هنگام تظاهرات در نزدیکی مجتمع دولت مرکزی در هنگ کنگ در ماه سپتامبر آتش گرفت.


لام در اظهارات منتشرشده توسط رویترز، گفت که دولت برای کمک به بهبود تصویر خود به هشت شرکت روابط عمومی جهانی رسیده است که چهار شرکت بلافاصله حذف شدند، دو شرکت دیگر بعدا درخواست جلسات را رد کردند و فقط دو شرکت باقی مانده اند.


لام در اظهارات خود به گروه بازرگانان در اواخر ماه اوت گفت: "من جرات نمی کنم که بگویم دولت تبلیغات انجام می دهد، اما حداقل از نظر انتشار اطلاعات واقعی ما بسیار بسیار ضعیف هستیم."


اداره اطلاعات هنگ کنگ که این سند را منتشر کرده است، به درخواست های ارایه اسامی بنگاه های ویژه روابط عمومی که دولت با آنها تماس گرفته بود، پاسخ نداد.

 


معترضین نیز مشغول راهبردهای روابط عمومی خود بوده اند و از گردهمایی مردمی استفاده می کنند تا در ماه اوت در روزنامه های سراسر جهان تبلیغات کنند. هفته گذشته، معترضین برای تشویق سیاستمداران به تصویب قانون آزادی و دموکراسی هنگ کنگ، به سمت کنسولگری ایالات متحده راهپیمایی کردند که به آمریکا اجازه می دهد در صورت وجود شواهد نقض حقوق بشر، برخی مقامات چینی و هنگ کنگ را تحریم کند.


 رسانه های دولتی چین تبلیغاتی را در توییتر و فیس بوک به راه انداخته اند که معترضین را خشونت بار می خوانند اما مخالفان به طور مرتب دخالت های خارجی را در اعتراضات سرزنش می کنند. بعدا توییتر اعلام کرد دیگر اجازه نخواهد داد رسانه های دولتی تبلیغات را روی سایت خود قرار دهند.


طبق جدول زمانی، درخواست این خدمات در ۱۲ اوت به ارائه دهندگان احتمالی قرارداد ارسال شد و قرار بود جلسه توجیهی یک هفته بعد برگزار شود. دولت امیدوار است که استراتژی روابط عمومی عملی شود.


منبع: www.buzzfeednews.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود