درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:30   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40197صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 23:27
دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
دبیری شورای اطلاع رسانی استان نیز از استانداری به ارشاد انتقال داده شده است و از تاثیرگذاری شورای اطلاع رسانی پس از این تغییر کاسته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به این مطلب که امروز همه چیز در دنیا رسانه ای شده است، گفت: از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌توان برای ارتقای دانش سیاسی مردم استفاده کرد.

به گزارش شارا، عباس تقی زاده روز چهارشنبه در نشست بررسی مباحث حوزه معاونت سیاسی و انتخابات استان کرمان با حضور فرمانداران سراسر استان کرمان افزود: در حوزه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به سیاست کلی و واحد نیاز داریم و هر چه به انتخابات نزدیک شویم اهمیت آن بیشتر می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بر ارتقای دانش سیاسی مردم تاکید کرد و ادامه داد: امروز بسیاری از افراد عادی و غیرسیاسی در جامعه می توانند از طریق رسانه های اجتماعی به کنشگر سیاسی تبدیل شوند و از این رو رصد رسانه ها به ویژه فضای مجازی بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: پژوهشی در روابط عمومی استانداری کرمان انجام شده و نشان دهنده آن است که ۲۶ درصد مسئولان روابط عمومی های فرمانداری های استان تحصیلات نیمه مرتبط و ۷۴ درصد تحصیلات غیر مرتبط دارند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ضمن اشاره به اینکه امروز یکی از چالش های دولت در حوزه اطلاع رسانی است، تاکید کرد: این موضوع در حالی است که جایگاه روابط عمومی ها در استانداری ها به شکلی تغییر کرده که در هیچیک از استانداری ها، اداره کل روابط عمومی وجود ندارد و این موضوع، تامین نیرو و روند کارها را با مشکل مواجه می کند.

وی یادآور شد: دبیری شورای اطلاع رسانی استان نیز از استانداری به ارشاد انتقال داده شده است و از تاثیرگذاری شورای اطلاع رسانی پس از این تغییر کاسته شده است.

وی بر به روز رسانی سایت های فرمانداری های استان نیز تاکید کرد و گفت: روند فعالیت سایت های فرمانداری ها به صورت مستمر رصد و گزارش های مربوط به مراجع ذیربط ارسال می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز موضوع سواد رسانه ای و فناوری اطلاعات را از آسیب های جدی برشمرد و ادامه داد: آئین نامه آموزش و مشاوره خانواده در استان کرمان تدوین شده و اجرای آن به حل بسیاری از آسیب ها و پیشگیری از آسیب ها کمک می کند و دراین رابطه فرماندارن در شهرستان ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

فاطمه السادات حسینی افرود: طرح خانواده و فضای مجازی و طرح ریحان در حوزه آسیب های اجتماعی نیز مطرح شده است و در فضای کنونی باید از ظرفیت گروه های تاثیرگذار از جمله نمایندگان مجلس برای اجرای این طرح ها استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد