درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:25   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40181صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 26 شهریور 1398 - 22:13
لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
فیسبوک قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی واحد پولی خود را به شکل یک ارز رمزی به نام «لیبرا» به راه بیندازد تا کاربران بتوانند در داخل خود صفحه فیس‌بوکشان یا با فشردن دکمه‌ای در واتس‌اپ پول پرداخت یا دریافت کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||فیسبوک قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی واحد پولی خود را به شکل یک ارز رمزی به نام «لیبرا» به راه بیندازد تا کاربران بتوانند در داخل خود صفحه فیس‌بوکشان یا با فشردن دکمه‌ای در واتس‌اپ پول پرداخت یا دریافت کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از فردا، این پول رمزی قرار است توسط نهادی به نام «کالیبرا» مدیریت شود و کالیبرا نام اپلیکیشن جدایی خواهد بود که به صورت «کیف پول جیبی» کاربران عمل خواهد کرد. افراد و شرکت‌ها قادر خواهند بود برای ذخیره، ارسال و دریافت لیبرا از کالیبرا استفاده کنند.
 
 کالیبرا در وب‌سایت خود تبلیغ می‌کند که لیبرا راهی است برای ارسال و دریافت «چندثانیه‌ای» پول در داخل یا خارج از کشورها و با چند کلیک ساده، «یک ارز جدید جهانی بر روی یک شبکه جهانی.»
 
 فیس‌بوک در آگهی‌های خود می‌نویسد که با لیبرا «به همان آسانی که با پیام‌رسان‌ها پیام می‌فرستید پول بفرستید یا برداشت کنید.»
 
 کالیبرا به شکل یک اپلیکیشن واحد بر روی تلفن‌های هوشمند قابل نصب خواهد بود و فیس‌بوک قصد دارد دکمه‌ای را نیز برای کالیبرا در داخل پیام‌رسان فیس‌بوک و محصولات واتس‌اپی خود قرار دهد.
 
 فیس‌بوک قصد دارد بعداً کالیبرا را در سراسر رشته‌اپلیکیشن‌های خود در دسترس قرار بدهد، ازجمله اپلیکیشن‌هایی برای خرید از طریق اینستاگرام یا تحویل اتاق هتل توسط مسافران. لیبرا از این نظر با دیگر رمزارزها، برای نمونه بیت‌کوین، متفاوت است که یک تیم مدیریت‌کننده (کالیبرا) دارد.
 
 فیس‌بوک بر این باور است که خواهد توانست از طریق تراکنش‌هایی که در سرویس‌های پیام‌رسانش انجام می‌شود درآمد حاصل کند. این امر هم‌اکنون در برخی اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی چینی نظیر «وی‌چت» (WeChat) اتفاق می‌افتد.
 
 کاربران قرار است از طریق وصل کردن حساب بانکی خود به اپلیکیشن فیس‌بوک یا از طریق فروشگاه‌های معمولی یا صرافی‌ها لیبرا بخرند.
 
 به گفته آنها این نوع پول می‌تواند بر نظام مالی فعلی کشورها تأثیر بگذارد، برای پول‌شویی استفاده شود و حریم شخصی افراد را نقض کند.
 
 انجمن لیبرا یک گروه غیرانتفاعی با ۲۸ نفر عضو است که در ژنو سوئیس مستقر شده است. این انجمن بر تصمیمات اصلی مربوط به این رمزارز نظارت خواهد داشت.
 
 یک مقام ارشد وزارت خزانه‌داری آمریکا که در روزهای اخیر برای بحث در مورد رمزارزها و ازجمله لیبرا به سوئیس رفته هم از نگرانی خود نسبت به لیبرا سخن گفته است. کمی پس از دیدار او با مقام‌های آن کشور، مقامات سوئیس گفتند که لیبرا قرار است چیزی فراتر از یک سیستم پرداخت معمولی شود و بنابر این باید شروطی را که در حالت عادی برای بانک‌ها وضع می‌شود برآورده کند.
 
 فیس‌بوک قول داده است که از داده‌های دریافتی در مورد افراد از طریق کالیبرا برای امور تبلیغاتی استفاده نکند.
 
 با تمام این توصیفات، پروژه فیس‌بوک روز جمعه گذشته به مانع بزرگی در اجرای پروژه خود برخورد کرد. روز جمعه وزیران دارایی فرانسه و آلمان گفتند که لیبرا را تهدیدی برای مصرف‌کنندگان، ثبات مالی بازار و حتی «حاکمیت پولی» کشورهای اروپایی می‌دانند و خواهند کوشید جلوی رواج آن در اروپا را بگیرند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود