درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:26   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40177صفحه نخست » سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 17:58
چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی گسترده شهروندان فهیم، اطلاعات بیش از ۹۵ درصد از مشترکان برق در این شهر جمع آوری و چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق از ابتدای دوره جدید همزمان با اول مهرماه، متوقف خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی گسترده شهروندان فهیم، اطلاعات بیش از ۹۵ درصد از مشترکان برق در این شهر جمع آوری و چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق از ابتدای دوره جدید همزمان با اول مهرماه، متوقف خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با توجه به این که اطلاعات مورد نیاز مشترکان، شامل نام اشتراک، بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه و مهلت پرداخت در هر دوره از مصرف با ارسال پیامک به شماره تلفن های اعلام شده، به اطلاع مشترکان خواهد رسید، ضروری است مشترکانی که تا کنون، موفق به ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک برق خود نشده اند، در زمان باقی مانده، با ارسال ۱*شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ و یا مراجعه به تارنمای شرکت توزیع برق تهران اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.


همچنین ضروری است شهروندان تهرانی پیش از پرداخت صورت حساب های صادره از مالکیت قبض الکترونیکی دریافتی، اطمینان کسب کرده و در صورتی که پیش از این، اطلاعات صحیح مربوط به اشتراک مورد استفاده خود را در سامانه های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ثبت نکرده اند، با ارسال ۲*شناسه قبض ناصحیح به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اقدام به رفع مغایرت کرده و سپس با ارسال ۱*شناسه قبض صحیح، اطلاعات خود را تصحیح کنند.


شهروندان تهرانی نیز که به دلایلی همچون تغییر محل سکونت، نیاز به تغییر اطلاعات ثبت شده خود دارند باید با ارسال ۲*شناسه قبض محل سکونت قبلی به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، داده های ثبتی قبلی را لغو و شناسه قبض محل سکونت جدید را همراه با ۱* به شماره مزبور، پیامک کنند.


در همین راستا، کارشناسان این شرکت نیز در سامانه های تلفنی ۱۵۲۱ و ۱۲۱ ضمن ارائه راهنمایی های مورد نیاز، آماده ثبت اطلاعات مشترکان شهر تهران هستند.


شایان ذکر است؛ مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قادرند با مراجعه به تارنمای این شرکت و مشاهده ریز اطلاعات قبض برق مصرفی و همچنین سوابق مصرف برق اشتراک خود در سنوات مختلف، در صورت نیاز، قبض برق مصرفی خود را نیز چاپ کنند.


حذف قبوض کاغذی برق، گامی مهم در راستای کاهش هزینه ها و آلاینده های زیست محیطی، خدمات رسانی دقیق، سریع و بهینه و تکریم مشترکان و تحکیم و گسترش اهداف دولت الکترونیک است و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قدردان همکاری و همراهی گسترده مردم فهیم پایتخت در اجرای این طرح بزرگ ملی است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد