درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 01:58   

توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد

  توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟

  آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده
  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید
  داستان سرایی
  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40175صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1398 - 23:41
زادروز نیویورک تایمز
18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.


ریموند در سال 1856 با تنی چند از ناشران روزنامه های آمریکا، خبرگزاری اسوشیتدپرس را تاسیس کرد.


در قرن نوزدهم، سالها بهای هر نسخه نیویورک تایمز در تکفروشی ها دو پنی (دو صدم یک دلار) بود. این روزنامه در سال 1896 توسط «آدولف اوکس Adolph Simon Ochs» که در آمریکا در یک خانواده از مهاجران یهودی آلمانی به دنیا آمده بود خریداری شد و همچنان در دست این خانواده است.

 

این خانواده در سال 1848 از باواریا به آمریکا مهاجرت کرد. در آن سال، اروپای مرکزی دچار انقلاب بود ـ انقلابات سال 1848. آدولف که 12 مارس 1858 به دنیا آمده بود هشتم اپریل 1935 درگذشت. نیویورک تایمز ـ سومین روزنامه آمریکا پس از وال استریت جرنال و یو اس ای تودی ـ از لحاظ تیراژ، اینک مالک 18 رسانه چاپی دیگر از جمله بوستون گلوب و هرالد تریبیون بین الملل و چند رادیو تلویزیون است.

 

تیراژ نیویورک تایمز بمانند سایر رسانه های چاپی در چند سال اخیر کم شده و میانگین روزانه آن در سال 2012 یک میلیون نسخه بوده است. آنلاین ها و انتشار سریع اخبار در اینترنت باعث ریزش مخاطبان رسانه های چاپی شده است و این رسانه ها برای حفظ مخاطبان، به مطالب حاشیه ای روی آورده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و مدیریت بحران


  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


  تقدیر رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا


  موفقیت پتروشیمی شازند در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی


  مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود


  سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد


  برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای مجازی تنها با اخذ تاییدیه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


  سالگرد انتشار روزنامه کیهان


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2