درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:27   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40175صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1398 - 23:41
زادروز نیویورک تایمز
18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.


ریموند در سال 1856 با تنی چند از ناشران روزنامه های آمریکا، خبرگزاری اسوشیتدپرس را تاسیس کرد.


در قرن نوزدهم، سالها بهای هر نسخه نیویورک تایمز در تکفروشی ها دو پنی (دو صدم یک دلار) بود. این روزنامه در سال 1896 توسط «آدولف اوکس Adolph Simon Ochs» که در آمریکا در یک خانواده از مهاجران یهودی آلمانی به دنیا آمده بود خریداری شد و همچنان در دست این خانواده است.

 

این خانواده در سال 1848 از باواریا به آمریکا مهاجرت کرد. در آن سال، اروپای مرکزی دچار انقلاب بود ـ انقلابات سال 1848. آدولف که 12 مارس 1858 به دنیا آمده بود هشتم اپریل 1935 درگذشت. نیویورک تایمز ـ سومین روزنامه آمریکا پس از وال استریت جرنال و یو اس ای تودی ـ از لحاظ تیراژ، اینک مالک 18 رسانه چاپی دیگر از جمله بوستون گلوب و هرالد تریبیون بین الملل و چند رادیو تلویزیون است.

 

تیراژ نیویورک تایمز بمانند سایر رسانه های چاپی در چند سال اخیر کم شده و میانگین روزانه آن در سال 2012 یک میلیون نسخه بوده است. آنلاین ها و انتشار سریع اخبار در اینترنت باعث ریزش مخاطبان رسانه های چاپی شده است و این رسانه ها برای حفظ مخاطبان، به مطالب حاشیه ای روی آورده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود