درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40167صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 شهریور 1398 - 16:06
آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
مراسم معارفه و تکریم مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم معارفه و تکریم مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.
 
 به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی و تکریم دکتر بهروز طهماسب کاظمی، عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و کارکنان حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها برگزار شد.
 
 دکتر طهرانچی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی دکتر کاظمی در دوران مسئولیت ریاست مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یکی از عواملی که موجب می شود مدیران در کار خود موفق بوده و کارها را پیش ببرند، وجود یک حوزه ریاست قوی است.
 
 وی افزود: دکتر طهماسب کاظمی با خصوصیات و ویژگی های منحصربه‌فرد خود نظیر صداقت و امانتداری، با تمام قدرت و مدیریت بالا به حل امور دانشگاه پرداخت.
 
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دکتر طهماسب کاظمی امروز به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در برنامه‌ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند، اظهار داشت: این حوزه یکی از حساس‌ترین و تخصصی‌ترین حوزه های دانشگاه است، بنابراین نیاز به یک مدیر دقیق و مدبر احساس می شد که دکتر طهماسب کاظمی برای این حوزه انتخاب شد تا یک کار تخصصی، دقیق و حرفه‌ای صورت گیرد.
 
 دکتر طهرانچی با اشاره به مسئولیت جدید دکتر طهماسب کاظمی، ادامه داد: پس از اصلاح ساختارهای موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی و با تعریف جدید، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با عنوان کامل‌تر «مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی» به فعالیت خود ادامه می دهد که در یک بسته کامل مسائل مربوط به جذب دانشجو، نقل و انتقال و فارغ‌التحصیلی با یک نظارت بسیار بالا پیگیری خواهد شد.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه دکتر سروری مجد به خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد مدیریت کرده و با تمام مسائل واحدهای دانشگاهی آشناست، گفت: هماهنگی استان ها در حوزه ریاست بسیار حائز اهمیت است، چرا که این حوزه به نوعی درگاه ارتباطی با معاونان و واحدهای دانشگاه است و دکتر سروری مجد در این حوزه متخصص است.
 
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دکتر سروری مجد در صداقت، کارآمدی و امانتداری مثال‌زدنی است، خاطرنشان کرد: برای ایشان آرزوی توفیق در امور را دارم. همچنین از تمامی همکاران حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها که قوام‌بخش فعالیت ها با توجه به حجم جدی کار هستند، تقدیر می کنم. این همکاران نیروهای گمنام و سرمایه های اجتماعی دانشگاه هستند که تمام تلاش خود را برای رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه بالنده، پویا و پایا در زمینه داخلی، اجتماعی و بین‌المللی انجام می دهند.
 
 دکتر طهرانچی در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی تمامی همکاران مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه بتواند با ارائه خدمات خوب به کارمندان و جامعه، چالش های موجود را حل کرده و در راه رسیدن به اهداف خود موفق باشد.
 
 دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور رئیس دانشگاه در برنامه‌ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها در یک سال گذشته، گفت: تکلیف من همواره رضای خداوند بوده و اعتقاد دارم که اگر کاری خلاف رضای خدا صورت گیرد، حتماً در آن متضرر خواهیم شد.
 
 وی ضمن آرزوی توفیق برای دکتر سروری مجد در مسئولیت جدیدش در دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که همه مجموعه دانشگاه با تلاش شبانه‌روزی، موجبات رضایت مجموعه ذینفعان دانشگاه و تحقق اهداف عالیه دانشگاه را فراهم کنند.
 
 در ادامه، دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت فعالیت این حوزه در دانشگاه، گفت: ما در دانشگاه با چهار گروه مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان مواجه هستیم که باید تعاملات داخلی و خارجی بسیار مثبتی با این جامعه هدف صورت گیرد که نوک پیکان این تعاملات، مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌هاست.
 
 دکتر سروری مجد ادامه داد: این حوزه به نوعی بازوی قدرتمند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به حساب می آید.
 
 وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با حدود 440 واحد دانشگاهی و 700 مدرسه، یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهد، اظهار داشت: این موضوع بار مسئولیت در این حوزه را سنگین خواهد کرد.
 
 سرعت، دقت و نظم از مهمترین عوامل موفقیت است
 مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سه مؤلفه سرعت، دقت و نظم از مهمترین عوامل موفقیت است، تصریح کرد: توجه به این سه عامل حائز اهمیت است و باید در رأس امور قرار گیرد.
 
 دکتر سروری مجد ضمن تقدیر از زحمات دکتر طهماسب کاظمی در زمان مسئولیت در مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی، برای وی در مسئولیت جدید در مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آرزوی توفیق کرد.
 
 در انتهای این مراسم، کارکنان مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود امور پرداختند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد