درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 11:21   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40164صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1398 - 14:50
میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد
میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" با هدف تبیین فرصت­ ها و تهدیدهای موجود با حضور نمایندگانی از صنوف تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای تبلیغاتی و کانون ­های آگهی و تبلیغاتی 24 شهریور جاری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" با هدف تبیین فرصت­ ها و تهدیدهای موجود با حضور نمایندگانی از صنوف تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای تبلیغاتی و کانون ­های آگهی و تبلیغاتی 24 شهریور جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در دومین میزگرد تخصصی که برای بررسی فضای حاکم بر تبلیغات در شرایط تحریم و اثرات آن در تولیدات و فروش کالا و خدمات برگزار شد، "تسهیل فضای کسب و کار، بهره گیری از فرصت­های ایجاد شده در این فضا، تقویت و توسعه برندهای موجود و توجه به افزایش صادرات کالا و خدمات به کشورهای دیگر" مورد تأکید قرار گرفت.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی میزبان نمایندگان گروه سرمایه­ گذاری یک و یک، گلرنگ پخش، تک ماکارون و تلاونگ و کانون های آگهی و تبلیغاتی ارتباط صنعت، ایران نوین کیش، بادکوبه، آیینه آفتاب، داروگ و سیته در میزگرد دوم تخصصی تبلیغات بود.

احسان اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این میزگرد با اشاره به برنامه های این دفتر برای توسعه ظرفیت های تبلیغاتی موجود در مسیر رونق تولید و اشتغال، گفت: کمک به افزایش صادرات کالا از طریق توسعه ظرفیت های تبلیغاتی شرکت های داخلی در خارج، تغییر شرایط و استفاده از رسانه های ارزان تر، انتقال مفاهیم جدید و به روز در این حوزه و تقویت نقش حمایتی دولت در این عرصه از جمله فعالیت هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.

وی افزود: "خلق فرصت مناسب برای سرمایه­گذاران و صاحبان صنایع داخلی در راستای رشد و توسعه و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی کشور، نقش حمایتی دولت برای تسهیل و تسریع حضور جهانی، تقویت برندها در داخل و خارج کشور و برطرف کردن برخی محدودیت­ ها در این مسیر برای کاهش اثرات تحریم ها" از جمله مباحثی بود که نمایندگان شرکت های حاضر در میزگرد اعلام کردند.

بر اساس این گزارش "برگزاری این میزگرد­ها با هدف چابک ­سازی در تصمیم‌گیری­ ها و هم ­افزایی بخش­ های دولتی، تولیدی و تبلیغاتی و ایجاد چارچوب­ ها و بسترهای لازم در بخش­ های دولتی ذیربط برای انجام هماهنگی ­های حمایتی و تشویقی، تأکید بر نقش ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت فرهنگ استفاده از برندها و کالا و خدمات داخلی در افکار عمومی" از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود.

کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی