درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40153صفحه نخست » یکشنبه، 24 شهریور 1398 - 22:09
تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: با برگزاری تورهای رسانه‌ای روستا در استان‌های مختلف کشور، ضمن انعکاس فعالیت‌های اشتغالزایی و توسعه محور، مشکلات و موانع موجود در این مناطق نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: با برگزاری تورهای رسانه‌ای روستا در استان‌های مختلف کشور، ضمن انعکاس فعالیت‌های اشتغالزایی و توسعه محور، مشکلات و موانع موجود در این مناطق نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
 زهره محبوبی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری تور رسانه‌ای معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استان گلستان به خبرنگا ایرنا گفت: این تور تا ۲۷ شهریور در مناطق روستایی مختلف استان گلستان با هدف بازدید، انعکاس خبری، مستندسازی و پخش تلویزیونی از پروژه ها و طرح‌های اشتغالزایی روستایی فعالیت میکند.
 
 وی گفت: در روز اول فعالیت این تور، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران با حضور در بخش چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر ضمن بازدید از روستاهای این بخش و بررسی فعالیت های انجام شده در راستای پیشبرد اهداف توسعه محور و ظرفیت‌های این مناطق، جمع‌آوری اطلاعات از موانع و چالش‌های موجود در روستاهای این بخش را نیز انجام دادند.
 
 مدیرروابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: از دیگر اهداف این تور، انعکاس فعالیت‌هایی است که باعث اشتغال، مهاجرت معکوس و توسعه منطقه شده و در آن خبرنگارانی از خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، ایسنا و مهر حضور دارند.
 
 وی با اشاره به دستاوردهای این معاونت بیان کرد: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با امضای تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بانک سینا تسهیلاتی را برای اشتغال در روستاها داشته است که بنیاد مستضعفان و این معاونت به صورت برابر ۱۰ درصد از سود این تسهیلات را تقبل نموده و وام‌ها با بازپرداخت ۸ درصد به این طرح‌ها اختصاص یافته است.
 
 محبوبی گفت: با اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از سوی صندوق توسعه ملی به اشتغال روستاها مناطقی از جمله روستاهای تیل‌آباد، نراب و فارسیان بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر نیز در این فهرست قرار دارد.
 
 وی تصریح کرد: یقینا رسالت این تور فقط بازدید و انعکاس فعالیت‌های اشتغالزایی و توسعه‌ای نیست و به طور حتم مشکلات، موانع و چالش های موجود براساس گزارشات خبرنگاران و تیم همراه بررسی شده و در مکاتبه با دستگاه‌های ذیربط پیگیری می‌شود.
 
 تور رسانه‌ای روستاهای گلستان، سومین تور پس از استان‌های قزوین و البرز است که در قالب آن مناطق روستایی شهرستان‌های آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی، علی‌آبادکتول و مراوه تپه مورد بازدید قرار می گیرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد