درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:20   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40126صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 21 شهریور 1398 - 23:12
وعده روابط عمومی شهرداری به علاقه‌مندان رشته عکاسی
مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان وعده داد تا هرچه سریعتر فرآیند‌های موجود برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری را اصلاح کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان وعده داد تا هرچه سریعتر فرآیند‌های موجود برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری را اصلاح کند.
 
 عکاسی خیابانی یا همان Street Photography به عنوان بدنه هنر عکاسی، صحنه‌هایی از زندگی روزمره مردم را سوژه اصلی خود قرار می‌دهد. خیابان‌ها، پارک‌ها، مساجد، محل‌های خرید و مراکزی که مردم گرد هم می‌آیند، محل اصلی تهیه عکس‌های خیابانی است.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس هر چند این عکاسی شاخه‌ای از عکاسی مستند به شمار می‌آید اما از بعضی لحاظ با هم متفاوت هستند از جمله اینکه هدف اصلی عکاسی خیابانی به تصویر کشیدن مردم است و نه پوشش یک اتفاق.
 
 در واقع این شاخه از عکاسی آیینه‌ای است در برابر مردم که گاهی نیز با شوخ طبعی یا لحنی طعنه‌آمیز پیام‌های سیاسی یا اجتماعی را منتقل می‌کند که در چنین شرایطی به عکاسی مستند نزدیک می‌شود. سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۰ نقطه اوج و شکوفایی «تاریخ عکاسی» خیابانی است.
 
 برخی از علاقمندان و اساتید رشته عکاسی شاخه عکاسی خیابانی را یک ژانر تخصصی می‌دانند دلیل این امر همین است که به اعتقاد این افراد متاسفانه با ورود تصویر برداری دیجیتال به عرصه عکاسی و قرار گرفتن این حرفه در زمره کارهای تولیدکننده انبوه محصول (عکس)، عکاسان بسیاری به‌جای استفاده از تفکر برای خلق آثاری که خلاقیت پشتوانه آن‌ها باشد، دست به انحصارطلبی و دور از دسترس نشان دادن عکاسی زدند. با اطلاق عنوان حرفه‌ای به عکاسی خیابانی- البته به شکل عامیانه و نادرست آن- سعی داشتند مردم عادی و افرادی را که به‌صورت حرفه‌ای درگیر عکاسی نیستند، از این ژانر عکاسی دور نگه دارند.
 
 در همه جای دنیا برای این ژانر از عکاسی قوانین و مقرراتی وضع می‌شود که بخشی از آن قوانین مربوط به حفظ حقوق شهروندان و بخشی از آن هم مربوط به حفظ حقوق عمومی است نظیر ممنوعیت عکاسی از برخی اماکن نظام.
 
 اخیرا یکی از کاربران شبکه مجازی توئیتر در پستی نوشته است:
 
 «طبق قانون، عکاسی در پارک‌های تهران قانونیست. مسوولان پارک آب و آتش هرگونه عکاسی با دوربین را ممنوع کرده‌اند.
 
 آیا مکانهای توریستی نباید دیده شوند؟ آقای حناچی لطفاً از بی‌قانونی در حوزه شهریتون جلوگیری کنید»
 
 مخاطب این پیام توئیتری شهردار تهران و برخی مسؤولان شهری بودند.
 
 پس از انتشار این پست غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران نیز در پستی توئیتری نوشت:
 
 «با درخواست این برادر متوجه شدم فرآیندی که در حال حاضر برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری جاری‌ست مبتنی بر قانون مشخصی نیست.
 
 ان شالله فورا شرایط لازم برای استفاده عموم از حقشان را فراهم خواهیم نمود.»
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد