درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 15:14   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا
  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد
  برگزاری جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی در خوزستان
  فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
  به یاد هارولد بورسون
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40126صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 21 شهریور 1398 - 23:12
وعده روابط عمومی شهرداری به علاقه‌مندان رشته عکاسی
مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان وعده داد تا هرچه سریعتر فرآیند‌های موجود برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری را اصلاح کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان وعده داد تا هرچه سریعتر فرآیند‌های موجود برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری را اصلاح کند.
 
 عکاسی خیابانی یا همان Street Photography به عنوان بدنه هنر عکاسی، صحنه‌هایی از زندگی روزمره مردم را سوژه اصلی خود قرار می‌دهد. خیابان‌ها، پارک‌ها، مساجد، محل‌های خرید و مراکزی که مردم گرد هم می‌آیند، محل اصلی تهیه عکس‌های خیابانی است.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس هر چند این عکاسی شاخه‌ای از عکاسی مستند به شمار می‌آید اما از بعضی لحاظ با هم متفاوت هستند از جمله اینکه هدف اصلی عکاسی خیابانی به تصویر کشیدن مردم است و نه پوشش یک اتفاق.
 
 در واقع این شاخه از عکاسی آیینه‌ای است در برابر مردم که گاهی نیز با شوخ طبعی یا لحنی طعنه‌آمیز پیام‌های سیاسی یا اجتماعی را منتقل می‌کند که در چنین شرایطی به عکاسی مستند نزدیک می‌شود. سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۰ نقطه اوج و شکوفایی «تاریخ عکاسی» خیابانی است.
 
 برخی از علاقمندان و اساتید رشته عکاسی شاخه عکاسی خیابانی را یک ژانر تخصصی می‌دانند دلیل این امر همین است که به اعتقاد این افراد متاسفانه با ورود تصویر برداری دیجیتال به عرصه عکاسی و قرار گرفتن این حرفه در زمره کارهای تولیدکننده انبوه محصول (عکس)، عکاسان بسیاری به‌جای استفاده از تفکر برای خلق آثاری که خلاقیت پشتوانه آن‌ها باشد، دست به انحصارطلبی و دور از دسترس نشان دادن عکاسی زدند. با اطلاق عنوان حرفه‌ای به عکاسی خیابانی- البته به شکل عامیانه و نادرست آن- سعی داشتند مردم عادی و افرادی را که به‌صورت حرفه‌ای درگیر عکاسی نیستند، از این ژانر عکاسی دور نگه دارند.
 
 در همه جای دنیا برای این ژانر از عکاسی قوانین و مقرراتی وضع می‌شود که بخشی از آن قوانین مربوط به حفظ حقوق شهروندان و بخشی از آن هم مربوط به حفظ حقوق عمومی است نظیر ممنوعیت عکاسی از برخی اماکن نظام.
 
 اخیرا یکی از کاربران شبکه مجازی توئیتر در پستی نوشته است:
 
 «طبق قانون، عکاسی در پارک‌های تهران قانونیست. مسوولان پارک آب و آتش هرگونه عکاسی با دوربین را ممنوع کرده‌اند.
 
 آیا مکانهای توریستی نباید دیده شوند؟ آقای حناچی لطفاً از بی‌قانونی در حوزه شهریتون جلوگیری کنید»
 
 مخاطب این پیام توئیتری شهردار تهران و برخی مسؤولان شهری بودند.
 
 پس از انتشار این پست غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران نیز در پستی توئیتری نوشت:
 
 «با درخواست این برادر متوجه شدم فرآیندی که در حال حاضر برای اخذ مجوز عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های تحت نظر شهرداری جاری‌ست مبتنی بر قانون مشخصی نیست.
 
 ان شالله فورا شرایط لازم برای استفاده عموم از حقشان را فراهم خواهیم نمود.»
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


  برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری اقتصادی مساله محور


  روابط عمومی انسان محور


  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی