درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 14:43   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا
  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد
  برگزاری جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی در خوزستان
  فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
  به یاد هارولد بورسون
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40124صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 21 شهریور 1398 - 08:01
چرا پادکست ها باید بخشی از استراتژی روابط عمومی شما باشند
با داشتن پادکست های بسیار زیاد، به معنای واقعی کلمه همه چیز دارید. با محتوایی که برای مخاطبان و جایگاه خاص خود طراحی کرده اید، بلافاصله آن را به یک وسیله هدفمند تبدیل کنید تا بتواند سلیقه های فردی را تأمین کند؛ خواه یک روند در حال اجرا، داستان های مجرمانه، رهبری یک تجارت و یا حتی یک طالع بینی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| بلک جینجر |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| کلمه "پادکست" قبل از فیس بوک، یوتیوب و توییتر بوجود آمده است. پادکست ها یک رسانه مردمی هستند که فرصت بزرگی را برای متخصصان روابط عمومی فراهم می کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد، برای اینکه چرا باید آنها را در اولویت استراتژی برای ارتباطات بعدی خود قرار دهید:

محتوای کیفیت
با داشتن پادکست های بسیار زیاد، به معنای واقعی کلمه همه چیز دارید. با محتوایی که برای مخاطبان و جایگاه خاص خود طراحی کرده اید، بلافاصله آن را به یک وسیله هدفمند تبدیل کنید تا بتواند سلیقه های فردی را تأمین کند؛ خواه یک روند در حال اجرا، داستان های مجرمانه، رهبری یک تجارت و یا حتی یک طالع بینی باشد.


به همین ترتیب وقتی نوبت به پادکست ها می رسد، دلیل بر این است که اگر پادکست خاصی را بارگیری یا به اشتراک گذاشته باشید یعنی علاقه خاصی به موضوع دارید. شنوندگان نیز در حال حاضر درگیر هستند و احتمالا بیشتر گوش می دهند. برای جلب توجه نیازی به دکمه طعمه کلیک یا مجانی نیست!


بنابراین، اگر یک نام تجاری با جایگاه مناسب دارید که نیاز دارید تا آن را معرفی کنید، به دنبال پادکست با موضوع مشابه باشید. رویکرد پادکست به همان روشی عمل می کند که شما به یک روزنامه نگار یا سردبیر نزدیک می شوید زیرا احتمالاً در آنجا فرصت دارید تا به عنوان سخنگوی مربوطه و به عنوان میهمان حضور داشته باشید.


به یاد داشته باشید: از پادکست ها به عنوان یک ابزار فروش استفاده نکنید. شنوندگان پادکست داستان خوبی می خواهند، بنابراین حتماً آنچه که باید بگویید را به گونه ای تهیه کنید که ارزش گوش دادن داشته باشد.

بدون مرز و زمان
پادکست ها یک بستر جهانی هستند. این سطح از دسترسی صدا، مخاطبان انبوهی را جذب می کند. اکنون محتوای شما می تواند بسیار فراتر از بازاری که در آن ثبت شده است، گسترش یابد و یکی از بهترین قسمت های پادکست این است که افراد می توانند هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها پس از انتشار اولین بار، محتوای آن را پیدا کنند.


این بدان معناست که به عنوان بخشی از محتوا، مدتها پس از بسته شدن کمپین شما یا مشتری هایتان، پادکست کار خود را ادامه می دهد. می توان بارها و بارها به آن مراجعه، به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد و از آن برای تأمین فرصتهای دیگر مانند صحبت کردن در هنگام وقایع استفاده شود.

مشارکت تضمین شده (خوب، تقریبی)
یک واقعیت جالب اینجاست: در هر روز ساعت گوش دادن به پادکست بیشتر از ساعت تماشای فیلم است. متخصصان روابط عمومی می توانند از این واقعیت استفاده کنند که پادکست ها "رسانه ثانویه" هستند به این معنی که می توانید هنگام انجام کارهای دیگر به آنها گوش دهید (مانند رفت و آمد، دویدن و غیره). یک فیلم (که مدت زمان بیشتری را می طلبد و معمولاً برای ساختن آن پول نیاز است) توجه کامل و اختصاصی یک شخص را می طلبد که بیاید بنشیند و با آن روبرو شود که بسیار سخت است.


دوم اینکه پادکست به نفع شماست. ۸۰ درصد از شنوندگان پادکست به همه قسمتهای مشترک آنها گوش می دهند! (در مقایسه با مقدار کاهش یافته فیلم های مشاهده شده در یوتیوب!) میانگین زمان پادکست ۴۰ دقیقه طول می کشد، این بدان معناست که مردم وقت زیادی را برای گوش دادن به آنها اختصاص می دهند.

شنوندگان پادکست در حال تغییر هستند
شاید شما علاقه مند باشید بدانید که میانگین سنی شنوندگان پادکست ۳۸.۵ سال است، اما آمارها نشان می دهد که این میزان به آهستگی در حال کاهش است و به سمت جوانتر شدن مخاطبان می رود.


فضای پادکست در حال توسعه و متنوع تر شدن است. با بزرگ شدن آن، یک فرصت شگفت انگیز برای بازاریاب هایی بوجود می آید که برای نام تجاری خود به دنبال مخاطبان هدف هستند. تنها باید موقعیت خود را پیدا کنید.


بنابراین با آمدن روز بین المللی پادکست در تاریخ ۳۰ سپتامبر، به این فکر کنید که چگونه یک پادکست می تواند بستر مناسبی برای داستان شما باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


  برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری اقتصادی مساله محور


  روابط عمومی انسان محور


  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی