درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:27   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40118صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 20 شهریور 1398 - 11:49
بانک ملی ایران 91 ساله شد
9 دهه پیش آرزوی مردم ایران رهایی از سلطه اقتصادی و سیاسی بیگانگان و جلوگیری از تسلط آنها بر منابع حیاتی و ذخائر کشور با تاسیس یک بانک ملی بود و حالا 91 سال پرافتخار از تاسیس «بانک ملی ایران» و تحقق این آرزوی دیرینه می گذرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 9 دهه پیش آرزوی مردم ایران رهایی از سلطه اقتصادی و سیاسی بیگانگان و جلوگیری از تسلط آنها بر منابع حیاتی و ذخائر کشور با تاسیس یک بانک ملی بود و حالا 91 سال پرافتخار از تاسیس «بانک ملی ایران» و تحقق این آرزوی دیرینه می گذرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون 91 سال است که از تأسیس بانک ملی ایران می‏گذرد. بانکی که روزگاری تنها در چند گیشه خلاصه می شد و با سرمایه های مردمی راه اندازی شده بود.


این بانک نهادهایی مانند بانک مرکزی، بانک کشاورزی و... را در دل خود داشت که بعدها با تصویب لایحه اساسنامه بانکی و پولی ایران در مجلس، وظایف بانک مرکزی مانند حق انحصاری انتشار اسکناس و تنظیم جریان پول کشور از آن منتزع شد. همچنین با افزایش شعب بانک، بانک فلاحتی یا همان بانک کشاورزی امروزی نیز متولد شد.


بانک ملی ایران امروز با تکیه بر اعتماد مردمی ، در بسیاری از طرح های توسعه ای، عمرانی و زیربنایی در کشور ایفای نقش می کند و بسیاری از پروژه های عام المنفعه مانند ساخت مدارس، راه های روستایی، خانه های بهداشت و ... با حمایت های این بانک برای آبادانی ایران اجرا شده است.


به جرات می توان گفت امروز این نهاد مالی یکی از عظیم ترین و استوارترین بنگاه های اقتصادی کشور است و به اذعان بسیاری از مقامات بلند پایه، بازوی اقتصادی دولت تلقی می شود و نقش آن در اجرای سیاست های توسعه ای کشور انکارناپذیر است.


مشتریان بانک امروز تنها با یک نهاد فعال در حوزه پولی و مالی در ارتباط نیستند، بلکه بانک ملی ایران را در قامت یک سازمان دانش بنیان، عملگرا و تحول خواه مشاهده می کنند و با اعتمادی 91 ساله یاریگر همیشگی این بانک می باشند.


این بانک همواره تلاش کرده تا مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده و ارایه خدمات سهل تر در کوتاه ترین زمان ممکن را برای مشتریان امکان پذیر کند و حالا مشتریان با سامانه های غیرحضوری مانند «بام»، «بله» و «بانک آفیسر» از مراجعه به شعبه بانک بی نیاز هستند.


بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک دولتی با حضور همیشگی خود در تمامی دوران های سخت کشور نظیر جنگ و تحریم اقتصادی سعی در ادای دین خود به ملت شریف ایران داشته و همراه همیشگی دولت و مردم بوده است.


فعالیت های مولد بانک در قالب معاملات بانکی که نشأت گرفته از قوانین بانکداری اسلامی است، سبب توسعه چشمگیر راه اندازی و احیای کارخانجات صنعتی، کشاورزی و تولیدی متعلق به بخش های خصوصی، تعاونی و دولتی در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است و این بانک ضمن ایفای نقش تعیین کننده خود در سازندگی میهن اسلامی، در راستای اصلاح و استحکام بیشتر ساختار مالی کشور نیز نقش داشته است.


بانک ملی همواره در تلاش است تا در کنار پرآوازه کردن نام خود در نظام بانکی، در عرصه بین الملل و همپای بزرگ ترین بانک های جهان نیز پر افتخار باشد.

پیام دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران