درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40094صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 16 شهریور 1398 - 00:13
بزر گترین رویداد اپل در سال ۲۰۱۹
اپل چند روز دیگر مهم ترین رویداد سال ۲۰۱۹ خود را برگزار می کند و در آن، محصولات و سرویس های متنوعی را رونمایی خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اپل چند روز دیگر مهم ترین رویداد سال ۲۰۱۹ خود را برگزار می کند و در آن، محصولات و سرویس های متنوعی را رونمایی خواهد کرد.

اپل بزرگ ترین رویداد سال ۲۰۱۹ خود را ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می کند. در رویداد پیش رو، انتظار رونمایی یک تا سه آیفون جدید را داریم، اما شایعه ها نشان می دهند محصولات دیگری هم در رویداد کوپرتینویی ها معرفی خواهند شد. در ادامه این مطلب، همه شایعه ها و اخبار و انتظارات‎مان از رویداد پیش روی اپل را جمع بندی می کنیم.

آیفون یا آیفون های جدید
به گزارش زومیت در سال های اخیر، اپل رویکرد معرفی سه گوشی هوشمند به صورت هم زمان را پیش گرفته است و به نظر نمی رسد رویکرد مذکور در سال جاری تغییر کند. وال استریت ژورنال ادعا می کند در رویداد دهم سپتامبر نیز معرفی سه آیفون را شاهد خواهیم بود که به عنوان جایگزین های آیفون XS و آیفون XS MAX و آیفون XR معرفی خواهند شد.

تاکنون، تصاویر متعددی از طراحی های احتمالی گوشی بعدی اپل افشا شده اند که همگی تصاویر کامپیوتری هستند و نام آیفون 11 را برای آن پیشنهاد می دهند. از مهم ترین خصوصیات طراحی احتمالی آیفون های جدید می توان به ترکیب سه گانه لنز دوربین اشاره کرد که در ساختاری مربعی در پشت دستگاه دیده می شوند. چنین رویکردی اپل را در مسیر گوشی های اندرویدی حرفه ای با دوربین سه گانه قرار می دهد. به علاوه، احتمال دارد اپل در نسخه جدید، نمایشگر را از ابعاد ۵.۸ اینچی آیفون XS به ۶.۱ اینچ افزایش دهد.

از قابلیت های دیگری که احتمالا در آیفون سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد، می توان به اشتراک شارژ به صورت وایرلس اشاره کرد. بلومبرگ این ادعا را برای گوشی جدید کوپرتینویی ها مطرح و ادعا می کند کاربر می تواند با گوشی هوشمند خود دستگاه هایی همچون ایرپاد را در صورت قرارگیری در جعبه شارژ وایرلس شارژ کند.

کاربرانی که برای آیفون جدید انتظار قابلیت اتصال 5G را می کشند، به احتمال زیاد در رویداد پیش رو ناامید خواهند شد. بلومبرگ بازهم به عنوان رسانه مرجع این خبر، ادعا می کند اپل پشتیبانی از شبکه نسل پنجم را به سال آینده موکول خواهد کرد؛ هرچند برخی منابع پیش بینی می کنند در سال آینده هم نمی توان انتظار آیفون 5G را داشت.

اپل واچ با قابلیت های پیشرفته
اپل واچ سری ۴ سال گذشته هم زمان با آیفون XS معرفی شد. نمایشگر بزرگ تر و قدرت پردازشی بیشتر و عملکرد روان تر از قابلیت های مهم گجت پوشیدنی جدید اپل بودند. به علاوه، قابلیت های امنیت و سلامتی همچون تشخیص افتادن کاربر و حسگر ECG با تأییدیه FDA در جدیدترین ساعت های هوشمند اپل تعبیه شده اند. کارشناسان انتظار دارند در محصول بعدی اپل، امکان پرطرفداری همچون ردگیری حالات خواب را شاهد باشیم.

اپل واچ در نسخه های کنونی هم امکان ردگیری خواب را به کاربر ارائه می کند، منتها برای استفاده کاربردی باید از اپلیکیشن های متفرقه استفاده کرد. به هرحال، منابعی همچون 9to5Mac ادعا می کنند کوپرتینویی ها قابلیت ردگیری اختصاصی را به خود اپل واچ اضافه خواهند کرد. به علاوه، این امکان وجود دارد که با به روزرسانی های جدید، پایش حالت خواب کاربر به نسل های کنونی اپل واچ هم افزوده شود.

پایش حالت خواب به عنوان قابلیت آنچنان شگفت آور شناخته نمی شود؛ چون در حال حاضر، سرویس Apple Health به خوبی این وظیفه را در تب های اختصاصی انجام می دهد. به علاوه، اپل سرمایه گذاری های هنگفتی در این حوزه کرده و شرکت فناوری ردگیری خواب Beddit را در سال ۲۰۱۷ خریده است. این شرکت فناوری خود را به صورت حسگری در زیر تخت خواب ارائه کرده است که حرکت های کاربر را در زمان خواب ردگیری و پایش می کند.

شارژدهی ساعت های هوشمند، به ویژه اپل واچ، از مشکلات مهم آنها محسوب می شود. کاربران ساعت هوشمند اپل عموما شب ها گوشی هوشمند خود را شارژ می کنند و درنتیجه پایش خواب برای آنها بی معنا خواهد بود. راهکار احتمالی اپل برای این مشکل به صورت یادآوری برای شارژ ارائه می شود که هشدار شارژکردن ساعت را پیش از خواب به کاربر اعلام می کند.

آیپد و مک بوک با نمایشگر بزرگ تر
اپل از سال ۲۰۱۲، عرضه مک بوک پرو ۱۷ اینچی را متوقف کرد. از آن زمان، بزرگ ترین لپ تاپ های اپل با ابعاد ۱۵ اینچ عرضه می شوند. شاید در رویداد پیش رو، معرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی را شاهد باشیم که به عنوان اولین محصول بزرگ تر از ۱۵ اینچ پس از هفت سال معرفی می شود. به علاوه، احتمال دارد نسخه کوچک تر و بدون تاچ بار مک بوک نیز به روز شوند.

برخی شایعه ها ادعا می کنند شاید نسخه ۱۰.۲ اینچی آیپد در رویداد هفته آینده اپل معرفی شود. باز هم بلومبرگ این ادعا را مطرح می کند که در صورت صحت، آیپد پرو ۹.۷ اینچی را در سایه محصول جدید قرار می دهد.

گجت ردیاب
اکثر شایعه ها و اخبار رویداد دهم سپتامبر اپل، روی محصولاتی همچون آیفون و آیپد و مک بوک متمرکز هستند. در این میان، رسانه MacRumors تصویری از گجت احتمالی اپل را منتشر کرد که احتمالا در جلوگیری از گم کردن وسایل گوناگون (مانند کلید) کاربرد خواهد داشت. منابع مختلف ادعا می کنند گجت ردیابی جدید اپل عملکردی مشابه محصولات کنونی بازار خواهد داشت. از برندهای کنونی محصولات مذکور می توان به Tile اشاره کرد که در بخشی از قابلیت ها، به محض دور شدن از وسیله مدنظر پیغام هشداری را به کاربر اعلام می کند.

در اخبار مرتبط با گجت ردیاب اپل، جزییاتی هم از قابلیت های آن مشاهده می شود. به عنوان مثال، کاربر می تواند مکان های امن مانند خانه را برای اپلیکیشن و دستگاه تعیین کند تا هشدارهای گم شدن وسیله در آنها غیرفعال شوند. به علاوه، می توان از اپلیکیشن Find My استفاده و وسایل مدنظر (متصل به گجت ردیاب) را با هشدار صوتی پیدا کرد. برخی کارشناسان قابلیت ترکیبی با واقعیت افزوده را برای گجت احتمالی اپل جذاب می دانند؛ قابلیتی که با اسکن کامل محل مدنظر کاربر، مکان وسیله را روی نمایشگر نشان دهد.

تمامی آنچه گفته شد، احتمال هایی هستند که کارشناسان و روزنامه نگاران متعدد درباره رویداد پیش روی اپل مطرح کرده اند. اگرچه برخی از آنها همچون معرفی آیفون های جدید به احتمال فراوان به واقعیت نزدیک هستند، نمی توان جزییات دیگر را با اطمینان خاطر تأیید کرد. درنهایت، باید تا ۱۹ شهریور منتظر باشیم تا کوپرتینویی ها جدیدترین دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری خود را به کاربران و کارشناسان علاقه مند معرفی کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد