درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40076صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 16:43
کارگاه آموزشی روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا برگزار شد
واحدهای روابط عمومی با بهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان و برخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند، ولی آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده تولید محتواهایی غنی، جذاب و با رویکردی تعاملی و بردبرد با مخاطبان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارگاه آموزشی تخصصی “روابط عمومی و رویکردهای نوین درتولید محتوا" همزمان و در حاشیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و پنجمین همایش تولید محتوا، در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، سیدشهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدرس این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت تولید محتوا در عصر حاضر گفت: امروزه با توسعه رسانه ها بویژه شبکه های اجتماعی افراد جامعه با چنان حجم وسیعی از اطلاعات و داده روبرو شده اند که حتی امکان و فرصت لازم را برای تشخیص مناسب وگزینش دقیق اطلاعات مورد نیاز در اختیار ندارند و به نوعی در باتلاقی از اطلاعات گرفتار شده اند.


وی افزود: در این وضعیت شوک آور در تولید و انتشار انواع محتوای تولیدی از بی ارزش تا ارزشمند ، محتواهایی بر روی مخاطبان تاثیرگذار است که از استانداردهای لازم و حرفه ای برخوردار باشد.


سید شهاب سید محسنی، نقش روابط عمومی ها را در تولید محتواهای اثربخش مهم خواند وافزود: واحدهای روابط عمومی با بهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان و برخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند، ولی آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده تولید محتواهایی غنی، جذاب و با رویکردی تعاملی و بردبرد با مخاطبان است.


عضوهیات مدیره انجمن متخصصان، داشتن ساختار مناسب، بهره مندی از اطلاعات مستدل، به‌روزبودن اطلاعات وداده های محتوایی، ساده بودن و قابلیت فهم بالای محتوا توسط گروههای مخاطب، انتخاب عنوان مناسب و جذاب، استفاده از تصویر، فیلم، صوت، طرح و...، تعاملی بودن و امکان دریافت بازخورد از مخاطب را از مهمترین ویزگی های محتوای خوب وموفق بیان کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد