درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40069صفحه نخست » چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 00:00
دام‌های مهاجرتی شرکت‌های فروش املاک در شبکه‌های ماهواره ای
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به بهانه سودآوری بالایِ خرید ملک و سرمایه گذاری همراه با دریافت اقامت اروپا و کانادا مخاطبان خود را به مهاجرت و در حقیقت، خروج سرمایه از کشور تشویق می کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به بهانه سودآوری بالایِ خرید ملک و سرمایه گذاری همراه با دریافت اقامت اروپا و کانادا مخاطبان خود را به مهاجرت و در حقیقت، خروج سرمایه از کشور تشویق می کنند.
 
 احسان اله حجتی روز سه‌شنبه با بیان اینکه این شبکه ها به طور نظام مند با تبلیغات اغواگرانه و جریان سازی رسانه ای و سوء استفاده از ناآگاهی مخاطبان درباره قوانین و مقررات مهاجرت و خرید ملک در کشورهای دیگر، تلاش دارند تا مهاجرت، سرمایه گذاری و اقامت و خرید ملک در برخی کشورها از جمله ترکیه، دبی، کانادا، قبرس و ... را برای سرمایه ‏گذاران داخلی موجه و سودآور جلوه دهند.
 
 وی افزود: گزارش ‏های پایش این روند به طور پیوسته همراه با تحلیل گزارش‏ های آماری برای مراجع ذی صلاح ارسال می شود و کارگروه های ویژه ای در دستگاه های اجرایی کشور با هدف مقابله و جلوگیری از غارت اموال و سرمایه های مردم و پایش چگونگی انتشار آگهی های تبلیغاتی این شبکه ها فعال شده اند تا اثرات بازارسازی دروغین بر جامعه و افکار عمومی را با تولید و تحلیل محتواهای رسانه ای مناسب اطلاع رسانی کنند.
 
 براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران (اصکابا) نیز در همین زمینه می‌گوید: با توجه به این که تلاش های ایجابی و سلبی دستگاه های نظارتی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی برای جلوگیری از تبلیغات و فروش محصولات و کالاها در این شبکه‌ها، موفقیت آمیز بوده و این تبلیغات از شبکه های ماهواره‌ای حذف شده اند، تبلیغات مربوط به مهاجرت نیروهای متخصص و دانش آموخته، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، اعزام نیروی کار حرفه ای و متقاضیان به تحصیل در خارج، توسط موسسات غیرمجاز و غیرقانونی در این شبکه ها انجام می شود.
 
 محمدحسن احمدپور تاکید کرد: تبلیغات مهاجرتی که از طریق شرکت های فعال در کشورهای خارجی انجام می شوند، قانونی نیستند و تبلیغات داخل کشور نیز تنها توسط موسسات دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجاز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد