درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40066صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 شهریور 1398 - 23:57
لزوم به کار گیری از ظرفیت های روابط عمومی های ادارات استان در جهت کنگره شهدای استان
دبیر کل کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: همه ظرفیت های اطلاع رسانی ادارات و به خصوص روابط عمومیها در جهت بهتر برگزار شدن کنگره باید استفاده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیر کل کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: همه ظرفیت های اطلاع رسانی ادارات و به خصوص روابط عمومیها در جهت بهتر برگزار شدن کنگره باید استفاده شود.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز درگردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی با اشاره به اینکه عاشورا دارای دو بال شور و شعور است گفت:در خصوص عاشورا به هردوی آنها باید توجه شود و شور عاشورا همین استقبال ها و ارادت ها مریدان و محبان ایشان است ولی شعور آن بحث توجه به پیام های عاشوراست که خیلی باید قابل توجه باشد.

وی با بیان اینکه توجه به پیام های عاشورا امروز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه بشری باشدافزود: لذا بحث شعوری جریان عاشورا بسیار مهم است چراکه عاشورا درس مقاومت است و امام و رهبری هم بارها بر این پیام تأکید کرده اند و در واقع انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشوراست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه حضرت زینب(س) نمونه واقعی و عملی صبر و پایداری است گفت: توجه به سیره حضرت زینب(س) یک ضرورت بسیار مهم است و آن چیزی که ما را در مسیر امام حسین(ع) ثابت قدم می کند صبر و بردباری است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در شرف برگزاری یک رویداد ملی به نام کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است افزود:کار کنگره از پنج سال پیش شروع شده و بناست بعد از اجلاسیه اصلی کنگره کار آن ادامه دار باشد.

کریمی با بیان اینکه در بین کنگره هایی که در کشور تاکنون برگزار شده اند استان مرکزی تنها کنگره ای است که به طور تخصصی در نقش امام خمینی(ره) ورود پیدا کرده بیان داشت:امام در کشور و استان مرکزی شناخته شده نیستند با وجود اینکه امام با تفکر انقلاب اسلامی دنیا را به چالش کشیدند و انحصار دو قطبی دنیا را شکستند نیاز به پرداختن دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما از امام تنها عکس آن را دیده اند ولی شخصیت بزرگ و معنوی ایشان را هنوز نشناخته اند و یکی از دستاوردهای کنگره استان مرکزی شناخت امام به نسل جدید است.

دبیر کل کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تشکیل موزه امام شناسی با محوریت شناخت و تبیین امام همزمان با برگزاری اجلاسیه اصلی را یکی از اقدامات در ذیل کنگره دانست و افزود: کلیه پژوهش ها و تحقیقات به دست آمده در کنگره به این موزه ارسال خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: کارهای عمیق و ماندگاری در ستاد کنگره پیش بینی شده که هدف آنها پرداختن مستمر به شخصیت معنوی امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی در حوزه های مختلف عنوان کرد: در برگزاری کنگره تاجایی که توانسته ایم از ظرفیت های استانی استفاده کرده ایم و سعی شده در هزینه ها نهایت صرفه جویی را انجام دهیم.

وی تغییرات جو فرهنگی حاکم بر کشور را مهمترین اهداف کنگره دانست و افزود: با برگزاری کنگره ملی و ۱۳ اجلاسیه زیرمجموعه آن می خواهیم دستاورد اصلی این باشد که در فضای عمومی جامعه یک تغییرات ملموسی اتفاق بیفتد.

کریمی در این خصوص تصریح کرد: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نه تنها از امام شهدا تجلیل می کند و آن را بهتر به جامعه معرفی میکند بلکه از امت مجاهد استان مرکزی و نقش برجسته آنها در دفاع مقدس هم تجلیل به عمل می آورد که به خود و سابقه درخشان خود افتخار کنند.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در فضا سازی بیان داشت: برای اجلاسیه اصلی نیاز به حس گرفتن فضای عمومی در استان هستیم که هم اکنون این فضا سازی دیده نمی شود و روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در این خصوص داشته باشند.

دبیر کل کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به میدان آمدن تمام دستگاه ها برای برگزاری کنگره را یک ضرورت خواند و افزود: رویداد فرهنگی کنگره استان مرکزی یک امتحانی برای سنجش دستگاه های استان مرکزی است که باید از این فضا برای بهتر شدن فضای جامعه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور امروز بیش از گذشته به شهدا نیاز داریم چراکه با تفکر امام و شهدا هم جلوی انحرافات را می گیریم و هم گفتمان و تفکر مقاومت را تقویت می کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه روابط عمومی های استان نیاز است یک فضاسازی عمومی در ادارات انجام دهند گفت: همه باید از ظرفیت هایی که دارند در جهت کنگره استفاده کنند و این علاوه بر اینکه فضای ادارات را با معنویت مانوس می کند یک حسی در مراجعه کنندگان ایجاد خواهد کرد.

کریمی در این خصوص ادامه داد: با کنگره ملی شهدای استان مرکزی قصد داریم که افتخارات استان مرکزی را به دنیا نشان دهیم و همه باید در این مسیر ما را یاری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضا سازی ها باید به شکل خودجوش و از روی دلی انجام شود تا بتواند تاثیرگذار باشد و لذا به طور مثال عابربانک ها ظرفیت بسیار مناسبی هستند که میتوان از آنها برای فضاسازی کنگره استفاده کرد و به این موضوعات و ظرفیت های اینگونه باید توجه شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد