درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:26   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40062صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 شهریور 1398 - 14:41
قطار محتوای ویدیویی
هرچه تعداد فیلم ها در سایت و کانال های اجتماعی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دسترسی مشتری به سایت خود خواهید داشت. این امر این امکان را ایجاد می کند تا کلمات کلیدی بیشتری به فیلم، توضیحات، متن و برچسب ها اضافه کنید. سئو اطلاعات شما را ارایه می دهد، بنابراین محتوای ویدئویی راهی عالی برای پیشرفت در بخش آگاهی و تعامل با نام تجاری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| پریسیلا اوزوریو |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| مانور چالش هایی که در بازاریابی دیجیتال به وجود می آید می تواند در ابتدا سخت باشد. با این حال، ما چندین شاخص اصلی را برای شما جمع آوری کرده ایم که نشان می دهد چرا وقت آن رسیده است که شما به قطار بازاریابی ویدیویی سری بزنید.


تجارت شما دا ساده می کند
برای شروع، محتوای ویدیویی فرصتی را برای مشاغل فراهم می کند تا محصولات یا نام تجاری خود را در یک توضیح مستقیم و به صورت یک نکته بیان کنند. این یک روش آسان برای جذب بینندگان است تا تمام جنبه های اصلی شرکت شما را به صورت یکجا ایجاد کند. برانگیختن احساسات مشتری یکی از اصلی ترین مزایایی است که از ارسال یا اشتراک مجدد محتوای ویدیویی حاصل می شود. پس از مشاهده محتوای ویدیوی شما، مشتریان به احتمال زیاد می خواهند اطلاعات بیشتری کسب و از سایت شما بازدید کنند.


در حقیقت چهار نوع محتوای ویدیویی وجود دارد که میزان تبدیل بالایی دارند. در نظر بگیرید که با موردی شروع کنید که برای مشتریان شما مناسب تر است و سپس آن را با دیگر افراد نیز آزمایش کنید. به طور کلی، هدف این است که نشان دهیم چیزی را که شما ارایه داده اید، چقدر ارزشمند است تا این چشم اندازها به مشتریانی ماندگار تبدیل شوند. محتوای ویدئویی دقیقاً همین کار را با جلب توجه مردم و جلب توجه آنها برای مدت زمانی کوتاه انجام می دهد.


رسانه های اجتماعی دوستانه
جای تعجب نیست که رسانه های اجتماعی یک نیروگاه در رابطه با جلب توجه زیاد به محتوای شماست. در حقیقت، شرکت های برتر مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام فیدهایی دارند که فیلم ها را با عملکرد خودکار پخش می کنند. این بدان معناست که هرکسی که از شرکت شما استفاده می کند می تواند فید خود را مرور کند و ویدیوی شما را ببیند.


این ویژگی باعث می شود محتوای ویدیو در رسانه های اجتماعی شما به طور فزاینده ای دوستانه باشد و به ادامه افزایش میزان حفظ بیننده و تعامل آنلاین کمک کند. ناگفته نماند، محتوای ویدیو در رسانه های اجتماعی می تواند از یک شخص به شخص دیگر انتقال پیدا کند. این موضوع این امکان را برای افراد فراهم می کند تا ویدیوی برند شده شما را با سایر همکاران، دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.


سئو را افزایش می دهد
در نهایت، محتوای ویدئویی برای دستیابی به نتایج بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مؤثر است. موتورهای جستجو، داده های رسانه شما را جمع می کنند تا به افراد کمک کنند شرکت شما را در جستجوهای مربوط به شرکت شما پیدا کنند.
 

هرچه تعداد فیلم ها در سایت و کانال های اجتماعی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دسترسی مشتری به سایت خود خواهید داشت. این امر این امکان را ایجاد می کند تا کلمات کلیدی بیشتری به فیلم، توضیحات، متن و برچسب ها اضافه کنید. سئو اطلاعات شما را ارایه می دهد، بنابراین محتوای ویدئویی راهی عالی برای پیشرفت در بخش آگاهی و تعامل با نام تجاری است.


۲۲ آگوست ۲۰۱۹

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران