درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 15:05   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40037صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 11 شهریور 1398 - 13:14
افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه
افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.


محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی 64140 021 و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی