درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 01:20   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت برای بار دوم

  مایکروسافت برای بار دوم 'آخرین' به‌روزرسانی ویندوز ۷ را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مایکروسافت برای بار دوم 'آخرین' به‌روزرسانی ویندوز ۷ را منتشر کرد
  بی‌بی‌سی ۴۵۰ شغل را برای صرفه‌جویی مالی حذف می‌کند
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40037صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 11 شهریور 1398 - 13:14
افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه
افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.


محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی 64140 021 و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


  برگزاری کارگاه آموزش خبر نویسی در فرمانداری ری


  رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: تنویر افکار عمومی برای همراهی و همگرایی با تغییرات در آموزش و پرورش ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی