درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40026صفحه نخست » یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 13:27
اجرای دقیق ضوابط حمایت از محیط زیست در فعالیت های تبلیغاتی
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در سال های گذشته و با پیش بینی و اجرای ضوابط حمایت و حفاظت از محیط زیست و خاک در تبلیغات شهری و محیطی از فعالیت های آسیب زا در این حوزه جلوگیری کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در سال های گذشته و با پیش بینی و اجرای ضوابط حمایت و حفاظت از محیط زیست و خاک در تبلیغات شهری و محیطی از فعالیت های آسیب زا در این حوزه جلوگیری کرده است.

به گزارش شارا، احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با استقبال از ابلاغ قانون حفاظت از خاک توسط ریاست جمهوری برای اجرا گفت: کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور در سال 85 به پیشنهاد این دفتر و تصویب دستورالعمل اجرایی تبلیغات شهری، در این راه گام گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، وی تاکید کرد: از صدور هرگونه مجوز اکران طرح های تبلیغاتی که مروج تخریب محیط زیست باشند، خودداری می شود و با اشخاصی که این دسته از آگهی ها را منتشر کنند نیز برخورد جدی قانونی صورت می گیرد.

حجتی افزود: با تعامل و همکاری شورای فرهنگ عمومی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ها و نهادهای دارای رسانه های محیطی، بخشی از تبلیغات شهری محیطی در راه نشر و توسعه فرهنگ و اخلاق عمومی به کار گرفته می شود که بسیاری از پیام ها و هنجارهای حفاظت از محیط زیست از این راه بازنشر شده و در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.


معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز در همین راستا در سال گذشته، نشست تخصصی روزنامه نگاری محیط زیست را با هدف بررسی ضرورت ها و چالش های فعالیت های این حوزه به ویژه برای تبیین چگونگی اطلاع رسانی و تبلیغات رسانه ای برگزار نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد