درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39999صفحه نخست » چهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 19:27
آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در فضای تحریم اقتصادی
کارگروه تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارگروه تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت.

متخصصان و استادان
 تبلیغات کشور 3 شهریور جاری در نشست چهارم کارگروه تخصصی تبلیغات که در محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به تبلیغات در شرایط کنونی تحریم ها، لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت های فکری و عملی ذی نفعان تبلیغات را مورد تاکید قرار دادند.

احسان اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست، با اشاره به برنامه ریزیِ برای برگزاری دومین میزگرد تخصصی تبلیغات با موضوع "تبلیغات در شرایط تحریم" در آینده نزدیک گفت: برای برون رفت از فضای ناشی از تحریم ها و کمک به رونق تولید و اشتغال زایی، تلاش داریم تا به شکل نظام مند، همه ی ظرفیت های موجود در حوزه تبلیغات به کار گرفته شود و امید است با بررسی دقیق چالش ها و مسایل در این میزگرد، بتوانیم راه کارهای اجرایی و عملیاتی مناسبی در این زمینه ارایه نماییم.

در ادامه، اعضای کارگروه با تاکید بر نقش مهم تبلیغات در رونق فضای کسب و کار و تولید، خواستار حضور نمایندگانی از سیاست گذاران، ناظران و مجریان حوزه تبلیغات به همراه تولید کنندگان کالاها و خدمات در این میزگرد شدند که بتوان به پشتوانه بهره گیری از ظرفیت های نظری و عملی آن ها، موانع و چالش های پیش روی صنعت تبلیغات از جمله؛ استانداردهای تولید، کیفیت کالا و خدمات، ضوابط و مقررات تبلیغاتی، برنامه ‏های تبلیغاتی موسسات و شرکت‏های تولیدی و استفاده از رسانه‏ های متنوع برای تبلیغات را در فضای تحریم های اقتصادی بررسی کرد.


نشست های کارگروه تخصصی تبلیغات با حضور آقایان محمود دهقان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‏ های تبلیغاتی؛ عبدالحمید انصاری، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته مرکزی سازمان‏های تبلیغاتی کشور؛ پرویز دَرَگی مدرس دانشگاه و رئیس انجمن متخصصان بازاریابی؛ حسین خطیبی مدیر کانون تبلیغاتی نور؛ محمود محمدیان، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ناصر پاشاپور مدیر کانون تبلیغاتی اشاره هر 2 هفته یک بار به میزبانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی برگزار می شود و در راستای سیاست های دولت، به بررسی چگونگی کاهش تصدی گری دولتی، واسپاری امور، هم افزایی بین بخشیِ نهادها ، آسیب شناسی رشد و توسعه صنعت تبلیغات، تدوین نقشه راه و همکاری های مبتنی بر وظایف و تکالیف دولت و بخش خصوصی می پردازد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد